מחפשים אחר חברה מובילה בתחומה לקידום אתרים? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא רשימה של תשעת הדברים שחשוב שתבדקו.
- ניסיון מעשי – בדומה לכל תחום שירות מקצועי אחר, גם בתחום הקידום, קיימת חשיבות רבה לניסיון המעשי של חברת הקידום, ולכן, מעבר לנתון המעיד על שנות הניסיון של החברה, חשוב לבדוק את מספר תהליכי הקידום אותם החברה יישמה בפועל עבור לקוחותיה.
- ידע מקצועי – תחום הקידום הוא תחום דינמי המתעדכן באופן תדיר ומשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות קידום המשתנות ללא הרף לנוכח השינויים והעדכונים של גוגל. כפועל יוצא מכך, חשוב לבדוק מה היא רמת הידע המקצועי של חברת קידום אליה אתם פונים ועד כמה עובדי החברה חשופים להכשרות מקצועיות בתחומם.
- אמינות והסמכה של גוגל – הביקוש ההולך וגובר לתהליכי קידום אתרים בגוגל, הובילו לאינפלציה של מקדמי אתרים שחלקם פועל בשיטות פסולות ולא אתיות וחלקם פשוט מנסים “לרכב על הגל” ומציגים את עצמם כמומחים בתחומם מבלי לתת לכך ביסוס בשטח. על מנת להימנע מאנשי קידום לא מקצועיים עד הסוף, חשוב לבדוק כיצד החברה פועלת וכיצד היא מתנהלת מול לקוחותיה. שיטת העבודה של החברה יכולה להעיד על אמינותה במידה והיא דואגת להנפקת דוחות מקצועיים ומקיימת קשר רציף עם לקוחותיה לאורך כל תהליך הקידום. כמו כן, חשוב לבדוק שהחברה היא מוסמכת של גוגל לצרכי קידום PPD וקידום SEO.
- סוגי לקוחות החברה ודירוגם במנוע החיפוש של גוגל – הדרך המומלצת ביותר לצורך בדיקה בנוגע למקצועיות של חברת קידום היא במסגרת בירור מקיף של לקוחות החברה ודירוג האתר שלהם במנוע החיפוש של גוגל תחת מילות חיפוש רלוונטיות. באופן זה, תוכלו לקבל אומדן ראשוני ליכולות המקצועיות של החברה ולהבין באיזה תחומי עיסוק היא מתחמה בענף הקידום.
- היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה – כל חברת קידום מובילה בתחומה, חייבת להעמיד לרשותכם מגוון רחב של מחלקות שירות מקצועיות שכל אחת מתמחה בתחומה, וביחד, הן מייצרות עבור לקוחות החברה תהליכי קידום מיטביים וממוקדי תוצאות. בין יתר השירותים המקצועיים הנחוצים לכם תוכלו למצוא: שירותי מחקר מילות מפתח, שירותי אופטימיזציה, שירותי תוכן וקריאטייב ושירותים נוספים בתחום השיווק הדיגיטלי.
- הכלים הטכנולוגיים בהם החברה עושה שימוש – בכל תהליך קידום נעשה שימוש במגוון רחב של כלים טכנולוגיים שנועדו לעקוב אחר פעולות הקידום השונות ולצרכי ניתוח נתונים לצורך הסקת מסקנות להמשך הפעילות. כלים אלו מהווים את ארגז הכלים של כל חברה מובילה בתחום הקידום, ולכן, מומלץ לבדוק מראש באיזה כלים החברה עושה שימוש במסגרת תהליך הקידום.
- שיטת העבודה מול לקוחות החברה– כל חברת קידום עובדת בשיטה אחרת מול לקוחותיה, ולכן, חשוב ומומלץ לבדוק האם שיטת העבודה המוצעת לכם על ידי החברה, תואמת את הצרכים המקצועיים שלכם ואת הציפיות המקצועיות שלכם ממנה. ברוב המקרים, חברות קידום מובילות בתחומן עובדות בשיטה כזו המאפשרת מתן יחס ושירותי אישי ומתמשך לאורך כל שלבי הקידום באמצעות מנהל פרויקט מטעמה הנמצא בקשר רציף וישיר עם לקוחותיו. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם שקיפות וניהול יעיל של תהליך הקידום.
- התמחות מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי – קידום אתרים מהווה חלק בלתי נפרד מתחום השיווק הדיגיטלי, ולכן, קיימת חשיבות רבה לשכירת שירותיה של חברת קידום אורגני המתמחה גם בתהליכי קידום בגוגל וגם בפעולות נוספות בתחום השיווק הדיגיטלי. ברוב המקרים, השילוב בין פעולות קידום אורגניות לבין פעולות שיווק בתחום השיווק הדיגיטלי, תורם רבות לביסוס מעמדו של האתר המיועד לקידום ומשפר את הנוכחות הדיגיטלית של האתר ברחבי הרשת.
- מבחן התוצאה – כפי שציינו כבר, אנו ממליצים לכם לבדוק את היכולות המקצועיות של חברת הקידום במבחן התוצאה, ולצורך כך, כל שתדרשו לעשות הוא לבצע בדיקה בנוגע לדירוג לקוחות האתר במנוע החיפוש של גוגל. במקביל, מומלץ וחשוב ליזום פניה ישירה ללקוחות חברת הקידום בהווה ולבדוק את שביעות רצונם מהשירותים המוצעים להם על ידי החברה.
הקפדה יתרה על כל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל במסגרת תהליך בחירת חברת קידום, תאפשר גם לכם לבחור נכון ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי ללא פשרות לאורך כל תהליך הקידום.