מהו דף נחיתה? מתי מומלץ לעשות בו שימוש וכיצד ניתן לקדם את דפי הנחיתה במנוע החיפוש של גוגל? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.
דף נחיתה הידוע גם בשם “מיני סייט” הוא למעשה דף אינטרנט לכל דבר ועניין המופיע תחת כתובת URL כזו או אחרת. במקרים מסוימים, דפי הנחיתה מוקמים לצרכי שיווק נקודתי של מוצר/שירות מסוים אותו מציע אתר אינטרנט כזה או אחר ברחבי הרשת ובמקרים מסוימים דפי הנחיתה נבנים לצרכי קמפיין של עסקים ומיזמים עסקים אשר אינם מחזיקים באתר אינטרנט. בשני המקרים, קידום דף נחיתה בגוגל היא פעולה הניתנת ליישום גם בשיטת הקידום האורגני וגם בשיטת הקידום הממומן ומומלץ לפנות אל חברת קידום אתרים מנוסה ומקצועית כדי להבטיח תהליך קידום אפקטיבי ויעיל.
להלן מספר טיפים חשובים למטרות קידום של דפי נחיתה במנוע החיפוש של גוגל:
- שילוב טבעי של מילות מפתח בדף הנחיתה – מילות מפתח מהוות אמצעי לקידום אורגני וקידום ממומן בגוגל גם כאשר מדובר בהליך קידום של דפי נחיתה, ולכן, קיימת חשיבות רבה לשילוב מילות מפתח בטקסט המופיע בדף הנחיתה. במקרים מסוימים, תדרשו למחקר מילות מפתח על מנת לזהות את המילים הנפוצות ביותר בהן הגולשים עושים שימוש לצרכי חיפוש אחר מידע/מוצרים/שירותים אותם אתם מציגים בדף הנתיחה.
- התאמה רספונסיבית של דף הנחיתה לסביבת המובייל – כיום, מרבית פעולות הגלישה ברשת מתבצעות דרך הטלפון החכם, ולכן, אין כל סיבה שתישארו מאחור גם תצוגת דף נחיתה אשר אינה מותאמת לגדלי המסך השונים של הטלפונים החכמים. באמצעות התאמה רספונסיבית של דף הנחיתה לסביבת המובייל, תוכלו להבטיח תצוגה מיטבית של הדף בכל אמצעי גלישה ובכל גודל מסך.
- טעינה מהירה של הדף – כל תהליך קידום דף נחיתה בגוגל מחייב אתכם לבדיקה מקדימה שך מהירות טעינת הדף ואנו ממליצים לכם לעשות זאת באמצעות Google PageSpeed Insights שהוא למעשה כלי עזר של גוגל המסייע לכם לבדוק את מהירות טעינת הדף. בכל אותם מקרים בהם הדף עולה באיטיות יחסית, חשוב לטפל בעניין ולדאוג לכך שהוא ייטען בצורה מהירה יותר – עד 2 שניות טעינה זה פרק זמן טוב נחשב.
- אופטימזציה גם לדפי נחיתה – כל מקדם אתרים יודע שעל מנת לקדם באופן המיטבי ביותר את אתר האינטרנט המיועד, הפעולה הראשונה הנדרשת ממנו היא פעולת אופטימזציה לכל תכני האתר וקוד האתר, ולכן, אין כל סיבה שתוותרו על פעולת האופטימזציה בגלל שמדובר בדף נחיתה בלבד, ההיפך הוא הנכון, רק באמצעות אופטמיזציה מלאה גם לכתובת ה-URL של הדף, גם לכותרות, גם לתגיות ה-מטא וגם לסרטונים ולתמונות המופיעים באתר, תוכלו להבטיח לעצמכם פעולת קידום מיטבית בהמשך הדרך.
- הצגת הדף תחת כתובת ה-URL של אתר הבית – בכל אותם מקרים בהם עומד לרשותכם אתר אינטרנט ברשת ואתם מעוניינים להעלות דף נחיתה, אנו ממליצים לכם לפרסם את דף הנחתיה תחת כתובת ה-URL של האתר. באופן זה, תוכלו ליהנות מדירוג הקידום האורגני של האתר הקיים ו/או תוכלו למנף את הדירוג.
- קישורים פניימים מאתר הבית לדף הנחיתה – טיפ נוסף לאילו מביניכם המחזיקים באתר אינטרנט ברשת בנוסף לדף הנחיתה הוא הפעלת מערך קישורים מדפי האינטרנט השונים של האתר אל דף הנחיתה אותו אתם מעוניינים לקדם בגוגל.
- השאירו את דף הנחיתה באוויר גם לאחר סיום הקמפיין – דפי נחיתה רבים נועדו לצרכי השגת מטרה מסוימת בפרק זמן כזה או אחר ולאחר השגת המטרה ו/או תום התקופה הם פשוט יורדים מהרשת. במידה ותשאירו את דף הנחיתה שלכם באוויר גם לאחר סיום הקמפיין תוכלו לצבור דירוג מצטבר לאורך זמן בגוגל ובכך לבצע אי אילו שינויים טקסטואליים בתוכן הדף על מנת להשאיר אותו רלוונטי גם לאחר תקופת הקמפיין.
קידום דף נחיתה באמצעות חברה לקידום אתרים
קידום דף נחיתה בגוגל היא משימה מקצועית אותה מומלץ לייעד מלכתחילה לחברות קידום מובילות בתחומן. חברת קידום אתרים העוסקת ומתמחה בהליכי קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל, מאפשרת לכם להסתייע במגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום דף נחיתה בגוגל, ואין כל סיבה שלא תשכרו את שירותיה אם אתם באמת רוצים להבטיח לעצמכם את הדירוג הטוב ביותר ואת תוצאת הקמפיין הטובות ביותר.