חברת קידום בגוגל – 5 כלים מרכזיים לקידום בגוגל

רוצים לקדם את האתר שבבעלותכם במנוע החיפוש של גוגל? זה הזמן להכיר את הכלים המרכזיים לצרכי קידום אתרים בגוגל.

אף על פי שאופן הפעולה של האלגוריתם של גוגל נחשב לאחד מהסודות השמורים ביותר בתעשיית האינטרנט העולמית, גוגל כמנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת, מעוניינת לסייע למקדמי ובעלי אתרים לצורך קידום אתריהם במנוע החיפוש. לצורך כך, גוגל מספקת לכל חברת קידום בגוגל מספר כלים לקידום, שכל אחד מהם נועד לצרכי בחינת אספקטים שונים בתהליך הקידום. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא סקירה כללית על כל אחד מחמשת הכלים המרכזיים של גוגל לצרכי קידום אתרים.

גוגל אנלטיקיס – Google Analytics

גוגל אנליטיקס הוא ללא ספק אחד מהכלים החשובים וההכרחיים ביותר לכל מקדם אתרים. כלי גוגל זה מאפשר מעקב אחר ביצועי האתר המקודם באמצעות פונקציות שונות המצויות בו, כאשר כל פונקציה תאפשר לכם להיחשף לנתונים בעלי חשיבות רבה לתהליך הקידום עצמו. בין הפונקציות המרכזיות הממתינות לכם בגוגל אנליטיקס תוכלו למצוא את פונקציית ה-REAL TIME המאפשרת לכם לעקוב אחר מספר הגולשים באתר בזמן אמת ולקבל מידע על מספר העמודים הנפצים ומספר הצפיות בכל עמוד, וכמובן על משך השהייה של הגולשים באתר. פונקציה נוספת בה חברת קידום בגוגל עושה שימוש לצרכי קידום האתר היא פונקציית ה-ACQUISITION המאפשרת לדעת מהיכן הגולשים באתר שלכם הגיעו, מדיה חברתית, קישור חיצוני, קידום אורגני וכדומה.

 Google Search Console

כלי קידום נוסף של גוגל הוא למעשה קונסולה המספקת מגוון רחב של נתונים שכל אחד מהם יכול לסייע רבות בתהליך הקידום האורגני של האתר. נתונים אלו כוללים בין היתר: מידע על כמות העמודים המאונדקסים על ידי גוגל, כפילות התיאורים והכותרות בדפי האתר, כמות העמודים באתר שגוגל ביצעה בהם בדיקה במהלך שלושת החודשים האחרונים, נוחות השימוש באתר בסביבת המובייל, דירוג הביטויים השונים המופיעים באתר בתוצאות החיפוש בגוגל ועוד.

Google Trends

גוגל טרנד הוא כלי קידום נוסף המשמש כל חברת קידום בגוגל לצרכי הקידום האורגני בעיקר. באמצעות כלי זה ניתן לנתח את הטרדנים השונים הרלוונטיים למנוע החיפוש של גוגל, וביניהם, תדירות החיפושים של מילות וביטוי מפתח בעלי רלוונטיות לחתום עיסוקי של האתר המקודם, סינון החיפוש על פי אזור גיאוגרפי, תקופת הזמן הרלוונטית לכם משעת הפעילות האחרונה בגוגל, דרך היום, השבוע והחודש האחרון ועד לפרק זמן מסוים בשנה האחרונה.

Google PageSpeed

מהירות טעינת דפי האתר הוא אחד מהפרמטרים המרכזיים בכל תהליך קידום אתרים, כאשר בעזרת כלי גוגל זה תוכלו לבדוק את מהירות הטעינה של האתר אותו אתם מעוניינים לקדם, ובמידת הצורך לקבל גם טיפים מעשיים לשיפור המהירות לצרכי הקידום בגוגל. באמצעות כלי גוגל זה, תוכלו לקבל נתונים על מהירות טעינת דפי האתר גם במחשב נייח/נייד וגם בסביבת המובייל.

Mobile Friendly Test

כלי גוגל זה נועד לשפר את חווית הגלישה באתר שלכם בסביבת המובייל. כיום, למעלה מ-50% מפעולות הגלישה ברשת האינטרנט בכלל ובגוגל בפרט, מיושמות דרך סביבת המובייל, ולכן, גוגל החליטה להעניק לכל בעל אתר ו/או חברת קידום בגוגל אמצעי לבדיקת חוויית המשתמש בסביבת המובייל.

קידום בגוגל באמצעות חברת קידום מקצועית – מה חשוב לדעת?

כפי שציינו לעיל, כלי הקידום המרכזיים של גוגל, מהווים חלק בלתי נפרד מפעילותה של חברת קידום בגוגל העוסקת ומתמחה בתהליכי קידום אורגני וממומן לטובת לקוחותיה. כאשר אתם עומדים לשכור את שירותיה של חברת קידום כזו או אחרת, אנו ממליצים לכם להתייחס למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים שכל אחד מהם עשוי להשפיע על תוצאות הקידום לאורך זמן, וביניהם:

  • הניסיון המקצועי של חברת הקידום בתהליכי קידום אורגני ו/או ממומן בגוגל
  • היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה לצרכי ניהול הפרויקט ומיטוב תוצאות הקידום בכל רגע נתון
  • דירוג האתרים אותם מקדמת החברה בהווה
  • שיטת העבודה המיושמת על ידי החברה, לרבות, גיבוש תכנית עבודה לצרכי קידום האתר שלכם
  • הידע המקצועי של חברת קידום בגוגל בתחום השיווק הדיגיטלי ואמצעי השיווק, הקידום והפרסום השונים ברחבי הרשת מחוץ למנוע החיפוש של גוגל

רוצים לעבוד עם מומחים בתחום קידום אתרים בגוגל? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולהצטרף למעגל הולך ומתרחב של לקוחות שבעי רצון מתוצאות הדירוג שלהם בגוגל.

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן