גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם – ואם לא ביליתם באי בודד ב-20 שנה האחרונות, אתם ודאי מודעים לכך. הליך קידום בגוגל אמור להוביל את האתר שלכם למיקומים גבוהים בגוגל ולהגדיל במידה רבה את כמות הכניסות לאתר שלכם. מיותר לציין שלא מעט עסקים, בכל סדרי הגודל ומכל הענפים גילו את היתרונות של גוגל ובוחרים להשקיע משאבים על מנת לקדם את העסק במנוע החיפוש. בכדי לצלוח את התחרות הגדולה ולהוביל, קיימת חשיבות גבוהה להכניס לתמונה חברת קידום בגוגל מקצועית ומנוסה. להלן 5 טיפים ישימים אשר יסייעו לכם לבחור בחברה מקצועית ומנוסה עבור המטרה:
טיפ 1 – לאסוף כמה שיותר פרטים על החברה
בשלב הראשון חשוב לאסוף כמה שיותר פרטים ומידע אל אותה חברת קידום בגוגל אשר נראית לכם כמתאימה למשימה. כמובן, שניתן להיעזר ברשת האינטרנט על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי אשר כולל בין היתר: שנות ניסיון של אותה החברה (נתון אשר יכול להעיד במידה רבה על הרמה המקצועית והיכולות שלה), תחומי התמחות (במקרים רבים, חברות שכאלו יציעו גם קידום אורגני בגוגל, גם קידום ממומן וגם שירותים נוספים), מי הצוות של אותו החברה ומה הניסיון שלו בתחום ועוד.. ככל שתאספו יותר מידע, כך יהיה לכם יותר כלים לביצוע הבחירה הנכונה.
טיפ 2 – לבדוק את סיפורי ההצלחה
כל חברת קידום בגוגל אשר “מכבדת” את עצמה, תחזיק בתיק עבודות אשר כולל דוגמאות ונתונים לגבי סיפורי ההצלחה שלה – אותו “תיק” אמור לכלול דוגמאות לאתרים של לקוחות אשר קודמו על ידי החברה והשיגו תוצאות טובות של התברגות למקום גבוהים בעמוד הראשון של גוגל (וזאת כמובן במילות המפתח הרלוונטיות לאותו האתר). כמובן, שתיק העבודות אמור לכלול גם נתונים שונים, אשר יש להם חשיבות גבוהה על מנת לקבל את התמונה המלאה לגבי היכולות של ההצלחה. אם משהו לא ברור לכם, תוכלו כמובן להיוועץ ב”יודעי דבר” אשר יוכלו לשפוך לכם יותר אור על אותם נתונים ועל מה שהם מעידים.
טיפ 3 – לחפש חוות דעת והמלצות
בעידן האינטרנט ניתן למצוא חוות דעת, המלצות וביקורות על כל חברת קידום בגוגל, בהליך פשוט של לחיצה על מספר מקשים. כמובן, שכדאי לוודא שמדובר בהמלצות אמינות. מעבר לכך, מומלץ להיחשף לכמה שיותר חוות דעת והמלצות שכאלו (חיוביות ושליליות), להתעמק בכל הפרטים, אשר יסייעו לכם לקבל את התמונה המלאה לגבי היכולות של אותה החברה. בסופו של דבר מדובר בפרמטר אשר יכול להשפיע במידה רבה על הבחירה וגם להסב לכם שקט נפשי לגבי ההחלטה אותה תקבלו.
טיפ 4 – לא לוותר על שיחת ייעוץ ראשונית
לא משנה איזו חברה או בעל מקצוע אתם מחפשים, שיחת ייעוץ ראשונית תמיד תוכל לשפוך מידע על הרמה המקצועית, היכולות והידע של אותו נותן שירות. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לא לוותר על שיחת ייעוץ ראשונית – כאשר, ההמלצה היא להגיע לשיחה כשאתם מוכנים לקראתה. יש להכין רשימת שאלות מסודרת, אשר התשובות שתקבלו יאפשרו לכם לקבל את התמונה המלאה על אותה החברה ולגרום לכם להבין בצורה מעמיקה אם מדובר בבחירה הנכונה. תוכלו להסתפק בשיחה טלפונית או לקבוע פגישה מסודרת – רוב החברות יאפשרו לכם לקבוע פגישת ייעוץ, ללא עלות או התחייבות.
טיפ 5 – להישאר עם “יד על הדופק”
גם אם בחרתם באותה חברת קידום בגוגל שהינה מקצועית ומנוסה ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליה כמעט “בעיניים עצומות”. ההמלצה היא להקפיד ולהישאר עם “יד על הדופק” לאורך כל הדרך. חברות מקצועיות, ידאגו לדווח לכם באופן שוטף לגבי נתונים, הישגים ופעולות אשר בוצעות במסגרת הליך קידום האתרים. אז חשוב לעקוב אחרי הנתונים הללו ומעבר לכך, אם משהו לא ברור או שאתם מרגישים שאתם זקוקים לנתונים נוספים, אל תהססו לבקש אותם.
לסיכום, אם גם אתם מעוניינים בשירותיה של חברת קידום בגוגל וכמובן, רוצים להבטיח שהחברה שתבחרו אכן תוביל אתכם להישגים, קיימת חשיבות גבוהה שתקפידו לבחור אותה בצורה הנכונה. יישום של הטיפים הללו והשקעה בבחירת החברה, תתווה לכם את הדרך לעבר ההחלטה הטובה ביותר ואין שום סיבה שתתפשרו על פחות מכך..