שירותי קידום אתרים – 5 דברים שחשוב לדעת

קידום אתרים הוא שירות מקצועי המיועד לכל בעלי ומפעילי האתרים שביניכם, והוא נועד למטרות דירוג מיטבי של האתר במנועי החיפוש, ובתוך כך, לצרכי הגברת תנועת הגולשים (טארפיק) לאתר. ברוב המקרים, שירותי קידום אתרים נועדו לצרכי קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל, כאשר פעולות הקידום מתאפשרות גם בשיטת הקידום הממומן (PPC) וגם בשיטת הקידום האורגני (SEO). בשתי השיטות גם יחד, מומלץ להתסייע בשירות של חברת קידום אתרים המעסיקה מומחי קידום בגוגל העוסקים ומתמחים בנושא. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על חמש נושאים הקשורים לתחום הקידום בגוגל.

  1. קידום אתרים בגוגל למה זה חשוב ולמי זה נחוץ?

מנוע החיפוש של גוגל מהווה את דף האינטרנט הנצפה ביותר ברשת, כאשר למעלה מ-90% מגולשי הרשת עושים בו שימוש יומיומי לצורך ביצוע פעולות חיפוש אחר תכנים ומידע בו הם מתעניינים. יחד עם זאת, חשוב לציין שכ-80% מגולשי הרשת העושים שימוש יומיומי במנוע החיפוש של גוגל, אינם טורחים לעבור לדף השני של תוצאות החיפוש, ולכן, שירותי קידום אתרים בגוגל נועדו לצרכי דירוג האתר המקודם בדף הראשון של תוצאות החיפוש. הצורך בהליכי קידום ממומן ואורגני בגוגל נובע לנוכח הפופולאריות של מנוע החיפוש בקרב גולשי הרשת ולנוכח הנתון המעיד על כך שמחצית מתנועות הגלישה באתרים השונים ברחבי הרשת הם פועל יוצא של פעולות חיפוש בגוגל.

  1. קידום אתרים למי פונים?

על מנת להבטיח לעצמכם תהליך קידום מקצועי ותכליתי, כזה שיוביל אתכם לדף תוצאות החיפוש הראשון תחת כל מילת מפתח רלוונטית, קיימת חשיבות רבה לבחירה נכונה של חברת קידום אתרים בעלת ניסיון מוכח בתחום הקידום ותחום השיווק הדיגיטלי. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להתייחס לוותק המקצועי של החברה, להיקף השירותים המוצעים על ידה במסגרת שירותי הקידום, וכמובן, לדירוג של לקוחות החברה בהווה בגוגל.

  1. קידום אתרים מהיכן מתחילים?

כל תהליך של קידום אתרים בגוגל מתחיל בתהליך אופטימיזציה של האתר המיועד לקידום, וזאת לצרכי התאמת קוד האתר ותכני האתר לדרישות הקידום של גוגל. בנוסף, קיימת חשיבות רבה להתאמה רספונסיבית של האתר וזאת לנוכח העובדה שלמעלה מ-50% מפעולות הגלישה ברשת נעשות דרך סביבת המובייל. ההתאמה הרספונסיבית מבטיחה לכם שהאתר אותו אתם רוצים לקדם יוצג באופן מיטבי בכל אמצעי גלישה ובכל גודל מסך.

  1. מה הן העלויות של תהליך קידום מקצועי?

העלות הכספית של שירותי קידום אתרים בגוגל משתנה בהתאם לסביבת התחרות של האתר המיועד לקידום, כאשר תחרות גבוהה מחייבת מגוון רחב של פעולות המסייעות לתהליך הקידום. כמו כן, העלות משתנה בהתאם להיקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברת הקידום. כך או אחרת, אנו ממליצים לכם להתרחק מכל אותם נותני שירות המתחייבים לכם להתהליך קידום מקצועי תמורת עלות נמוכה מהעלות הממוצעת בתחום הקידום. ברוב המקרים, העלות הנמוכה עשויה להעיד על איכות השירות. כך או אחרת, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותי ייעוץ מקצועיים המוצעים לכם בכל חברת קידום אתרים מובילה בתחומה. שירותי הייעוץ המקדימים יאפשרו לכם לבחון את העלויות הכספיות הנדרשות לכם לצורך השגת תוצאות מיטיביות בתהליך הקידום לאורך זמן.

  1. האם מומלץ לשלב קידום ממומן במסגרת תהליך קידום אורגני בגוגל?

קידום ממומן היא שיטת קידום יעילה גם בפני עצמה וגם כאשר היא משולבת בתהליך קידום אורגני בגוגל. מחקרים שונים בתחום השיווק והקידום באינטרנט מוכיחים כי שילוב בין קמפיין קידום ממומן לקידום ארוגאני, מסייע להגברת תנועת הגולשים לאתר המקודם בכ-25% בממוצע, ולכן, מומלץ לבחון את השילוב בין השניים לפרקי זמן כאלו ואחרים במהלך התקופה בה אתם פועלים לקידום אורגאני בגוגל. סינרגיה נכונה בין קידום ממומן לקידום האורגני מהווה תחום התמחות מקצועי של כל חברת קידום אתרים העוסקת ומתמחה בעולמות הקידום והשיווק הדיגיטלי.

לסיכום, תחום קידום אתרים הוא תחום מקצועי המחייב אתכם לשכור את שירותיה של חברת קידום מובילה בתחומה ובעלת ניסיון מוכח בהשגת תוצאות מיטביות לאורך זמן. אם גם אתם רוצים להוביל את אתר הבית שלכם לדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל, אנו ממליצים לכם להקדיש זמן ומחשבה לתהליך בחירת החברה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך.

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן