קידום ממומן באינטרנט – 5 יתרונות מרכזיים

קידום ממומן באינטרנט מתאפשר גם במנועי החיפוש וגם ברשתות החברתיות, כאשר לשיטת הקידום הממומן נלווים לא מעט יתרונות משמעותיים ההופכים אותה לאחת משיטות הקידום המומלצות לכל אילו מביניכם המעוניינים המעוניינים לחשוף את המוצרים/שירותים אותם אתם משווקים ומקדמים באינטרנט, לקהל המטרה הרלוונטיים בזמן אמת. בעמוד שלפניכם, נציג בפניכם 5 יתרונות מרכזיים של שיטת הקידום הממומן.

יתרון מספר 1 : שיטת הקידום היעילה ביותר להשגת לקוחות פוטנציאליים

קידום ממומן באינטרנט, באמצעות קמפיין ממומן בגוגל, בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת, מהווה את הדרך היעילה (ויש כאלו הטוענים שגם המהירה ביותר) להשגת לקוחות פוטנציאליים. יתרון זה נובע על רקע העובדה שחשיפת הקמפיין הממומן נעשית בזמן אמת לקהלי היעד הרלוונטיים ביותר עבורכם, וזאת בהתאם לתהליך פילוח קהלי היעד באמצעות מערכות הפרסום המובנות של כל אחת מהפלטפורמות בהן ניתן לבצע קמפיינים שונים של קידום ממומן. יחד עם זאת, חשוב לציין שהצלחתו של הקידום הממומן, תלויה במידה רבה במספר משתנים הכוללים בין היתר את רמת הביקוש למוצרים/שירותים אותם אתם משווקים והאופן בו אתם עושים שימוש מושכל ונכון בכל האמצעים העומדים לרשותכם במערכות הפרסום המובנות של כל אחת מהפלטפורמות בהן ניתן לתפעל קמפיינים ממומנים.

יתרון מספר 2: שיטת קידום המאפשרת REMARKETING

REMARKETING (שיווק מחדש) היא טכניקה שיווקית באמצעותה ניתן לייצר קמפיינים ממומנים ולמקד אותם לקהל גולשים שכבר ביקר באתר הבית או דף הנחיתה שלכם, אך טרם ביצעו המרה מסוג כזה או אחר היכולה לקדם התקשרות עימכם או מכירה. הקמפיינים הממוקדים אותם ניתן לייצר בטכניקת ה-REMARKETING, מתאפשרים הודות לקובצי Cookie ובאמצעות הוספת קוד לקמפיין הממומן. הקמפיינים הממוקדים יאפשרו לכם בין היתר לפנות לגולשים שכבר ביקרו באתר הבית שלכם או בדף הנחיתה ולהציע להם תמריצים שונים לביקור מחדש ולהשלמת פעולת המרה כזו או אחרת.

יתרון מספר 3: שליטה מלאה על תקציבי הפרסום

קידום ממומן היא שיטת פרסום ושיווק דיגיטלית לכל דבר ועניין , כאשר אחד מהיתרונות המרכזיים שלה בא לידי ביטוי ביכולת הממשית שלכם לשלוט באופן מלא בתקציב הפרסום. כל קמפיין קידום ממומן באינטרנט מבוסס על שתי שיטות תשלום עיקריות, האחת על פי מספר לחיצות על מודעת הקמפיין, והשנייה על פי מספר החשיפות למודעת הקמפיין, כאשר בשני המקרים תוכלו להגדיר את תקציב הפרסום היומי, שבועי והחודשי שלכם ואף להגביל את מכסת החשיפה/לחיצות היומית. באופן זה, תוכלו לתכנן באופן הממוקד ביותר את המסגרת התקציבית העומדת לרשותכם לצרכי פעילות שיווקית/פרסומית ממומנת באינטרנט ולנתב את תקציב הפרסום באופן יעיל בהתאם לתוצאות הפעילות. חשוב לציין שתעריפי הפרסום על פי חשיפות ו/או לחיצות (קליקים), משתנים בין תחומי המסחר והשירות השונים, ולכן, הדבר מחייב אתכם להסתייע בשירותיהם של אנשי מקצוע מתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ותחום הקידום הממומן בפרט, וזאת על מנת לבסס את הפעילות הממומנת שלכם על סמך ידע מקדים ומקצועי.

יתרון מספר 4: אפשרות ממשית לתיקון הקמפיין תוך כדי תנועה

יתרון מרכזי נוסף של קידום ממומן באינטרנט טמון בעובדה שהפעילות הממומנת מאפשרת לכם לתקן את הקמפיין תוך כדי תנועה, כלומר, לבדוק את תוצאות הקמפיין בכל רגע נתון לבדוק איפה הוא חוק יותר ואיפה הוא חלש יותר. באופן זה, תוכלו להחליף את הויזואלים הנלווים למודעות הקמפיין, לשנות את מבנה המילים במודעות הטקסט, לשנות את הכותרות ו/או לבחון מחדש את מילות החיפוש הרלוונטיות לקמפיין שלכם. כמו כן, תוכלו להריץ לאורך מספר שעות או ימים מספר גרסאות של מודעות קמפיין במקביל, ולבדוק איזו גרסה משיגה לכם את התוצאות הטובות ביותר ולהתמקד בה ולתת לה לרוץ כמודעת הפרסום המובילה של הקמפיין.

יתרון מספר 5: פעילות שיווקית התומכת בכל מהלכי השיווק האחרים שלכם ברשת

קידום ממומן במנועי החיפוש או בשתות החברתיות מהווה אמצעי להגברת הנוכחות שלכם ברשת באופן כללי ובאופן ממוקד יותר למיטוב תוצאות החיפוש הקידום האורגני בגוגל ולקידום הדף העסקי שלכם בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת. הימצאותו של קמפיין הקידום הממומן לאורך זמן ברשת (גם בתקציבי פרסום נמוכים יחסית), יכול לסייע לכם רבות במגוון רחב של מהלכים שיווקים בתחום השיווק הדיגיטלי.

ג’יו מדיה חברת קידום אתרים תשמח לעזור לכם בשירותי קידום ממומן ממוקדים ואפקטיביים. צרו עימנו קשר עוד היום

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן