קידום דף נחיתה – טיפים חשובים לקמפיין מנצח

יוצרים קמפיין קידום ממומן או כל קמפיין רשת אחר ועומדים לבנות דף נחיתה לצורך כך? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים לקידום דפי נחיתה.

דפי נחיתה הם דפי אינטרנט לכל דבר ועניין, ולכן, כל תהליך של קידום דף נחיתה חשוב שייעשה בהתאם לטכניקות השונות המשמשות למטרות קידום אתרי אינטרנט. בהתאם לכך, במידה ואתם מתכוונים להקים דף נחיתה בודד לצרכי קידום, חשוב שהוא יישב בדומיין של אתר האינטרנט העומד לרשותכם, וזאת על מנת להעניק לו סמכותיות בעיני הגולשים. בעמוד שלפניכם, ריכזו עבורכם מספר טכניקות יעילות לצרכי קידום דף נחיתה

קידום דפי נחיתה – 7 טיפים חשובים

  1. מהירות טעינה – בדומה לקידום אתרים, גם קידום של דפי נחיתה מחייב אתכם להתייחס למהירות הטעינה של עמוד הנחיתה וזאת על מנת לצמצם במידה ניכרת את מספר הגולשים הנוטשים את העמוד עוד בטרם פתיחתו במלואו. כפועל יוצא מכך, חשוב לבדוק את מהירות הטעינה של העמוד ולוודא שהוא נפתח במלואו תוך מספר שניות בודדות.
  2. התאמה רספונסיבית – כיום, למעלה ממחצית מפעולות הגלישה ברשת מיושמות דרך סביבת המובייל, ובעיקר דרך מכשירי הטלפון החכמים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לאופן תצוגת דף הנחיתה במסכי הניידים השונים. התאמה של דף הנחיתה לטלפון הנייד, תגדיל באופן משמעותי את מספר הצופים בו ותבטיח לכם שלא תזרקו את כספי הקידום שלכם לשווא.
  3. מחקר מילות מפתח – כאשר אתם מעלים קמפיין ממומן לצרכי קידום דף נחיתה, חשוב לדעת מראש מה הן מילות החיפוש הרלוונטיות לצרכי הקידום ולשלב אותן בתוכן הטקסטואלי של דף הנחיתה. במידה וקיימת התאמה בין מילות החיפוש הרלוונטיות בהן הגולשים עושים שימוש לבין תוכן הדף והמסרים העיקריים שלו, כך תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה של הקמפיין, לשפר את ביצועי הקמפיין וגם לנתב בצורה טובה ויעילה יותר את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם.
  4. נראות הדף – מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה מעידים על כך שדפי אינטרנט שאינם ידידותיים לגולש (נטענים לאט, עיצוב מסורבל, פונטים לא קריאים וכדומה), ננטשים באחוזים גבוהים עוד בטרם תצוגם המלאה, ולכן, קיימת חשיבות רבה לכך שתקדישו מחשבה יתרה לתכנון נראות העמוד, גם בהיבט העיצובי וגם בכל הנוגע למהירות הטעינה שלו והתאמתו הרספונסיבית לכל אמצעי גלישה בנייד או בנייח.
  5. המתקדות במטרות הקמפיין – כל תהליך של קידום דף נחיתה חייב להיעשות בהתאם למטרות הקמפיין, ולכן, עיצוב הדף מומלץ שייעשה בהתאם למטרה שהצבתם לעצמכם, לדוגמא:
  • במידה ומטרות הקמפיין היא לאוסף לידים אתם חייביבמידה ומטרות הקמפיין היא לאיסוף לידים אתם חייבים להתמקד בתועלות הנלוות לרישום ולדאוג לכך שלרשות הגולשים יעמוד טופס ייעודי מזמין ונוח לתפעול טופס זה חייב להיות מחובר למערכת ניהול שלמעשה תלקט עבורכם את הלידים הנרשמים לשירות אותו אתם מציעים בדף הנחיתה.ם להתמקד בתועלות הנלוות לרישום ולדאוג לכך שלרשות הגולשים יעמוד טופס ייעודי מזמין ונוח לתפעול טופס זה חייב להיות מחובר למערכת ניהול שלמעשה תלקט עבורכם את הלידים הנרשים לשירות אותו אתם מציעים בדף הנחיתה.
  • במידה ואתם מעוניינים בפניות טלפוניות היישר מדף הנחיתה, חשוב למקם כפתור המפנה לשיחות ישירות לכל הגולשים הצופים בדף דרך הנייד.

וזאת לצד פעולות נוספות לתכנון ועיצוב הדף בהתאם למטרות הקמפיין והסיבה המרכזית בגינה אתם מעלים קמפיין ממומן המפנה לדף נחיתה.

6. תוכן העמוד – בהתאם לשני הסעיפים הקודמים, חשוב לעצב דף נחיתה אטרקטיבי לתחום השירות/מוצר אותו אתם מנסים לקדם באמצעות העמוד. לצורך כך, חשוב לעשות שימוש במדיה מגוונת בתוך הדף, לרבות, תמונות אווירה/תמונות מוצר, סרטון וידאו ו/או הפניה לסרטון, סקירה מתומצת ועניינית של התועלות בשירות/מוצר אותו אתם משווקים באמצעות דף הנחיתה ואלמנטים עיצוביים נוספים שיכולים להגדיל את סיכוי ההמרה על העמוד. עיצוב דפי נחיתה בדומה לעיצוב עמודי אינטרנט בודדים או עיצוב אתר אינטרנט שלם, מומלץ שתעשה באמצעות אנשי מקצוע מעולמות העיצוב והשיווק הדיגיטלי.

7. צרו שתי וורסיות של עמודי נחיתה – בשלב הראשון של פעולת קידום דף נחיתה, אנו ממליצים לכם להריץ 2 וורסיות שונות של אותו עמוד, כאשר ההבדל ביניהם בא לידי ביטוי בעיצוב העמוד. באופן זה, תוכלו להריץ את הקמפיין לאורך מספר ימים ולבדוק איזו ורסיה עובדת עבורכם יותר ומשיגה את התוצאות הנדרשות.

מעבר לכל אלו, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברת קידום אתרים מובילה בתחומה, וליהנות ממגוון רחב של פתרונות קידום אופטימליים.

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן