תוכן שיווקי מהווה את אחד מהנושאים החמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, כאשר יותר ויותר מפרסמים ובעלי אתרים, עושים שימוש בפלטפורמות שונות בהן ניתן לעשות שימוש בתוכן שיווקי לצרכי קידום, שיווק ופרסום ברשת האינטרנט. אחת מהפלטפורמות המובילות בנושא התוכן השיווק היא פלטפורמת אאוטבריין המאפשרת לקהל המפרסמים להעלות בה הפניות לכתבות תוכן שונות במספר רב של אתרים ופורטלים מובילים בארץ ובחו”ל. אם גם אתם מתכננים הליך קידום באאוטבריין, זה הזמן להיחשף למספר טיפים חשובים באמצעותם תוכלו להגביר את תנועת הגולשים מהתוכן השיווקי אותו אתם מעלים לפלטפורמת אאטובריין אל אתר האינטרנט אותו אתם רוצים לקדם.
טיפ מספר 1- המדיה היא המסר
הרעיון העסקי העומד מאחורי אאוטבריין מבוסס על כלל נפוץ בעולם הפרסום והשיווק, לפיו, המדיה היא המסר, כלומר המקום בו בחרתם לפרסם את השירותים/מוצרים שלכם, מעידה על המוניטין העסקי שלכם. כפועל יוצא מכך, חשוב לבחור את האתרים השונים בהם אאוטבריין מאפשרת לכם להעלות את התכנים השיווקיים שלכם לצרכי קידום באאוטבריין, ולעשות זאת בהתאם לקהלי היעד הרלוונטיים לגביכם. נכון להיום, הפלטפורמה של אאטובריין מאפשרת הצגת תכנים מלמעלה מ-100,000 אתרים מסביב לעולם, כאשר בישראל, הפלטפורמה של אאוטבריין מופיעה במספר הולך וגדל של אתרים ופורטלים מובילים בתחומם, וביניהם: YNET, MAKO, אתר הספורט ONE, אתר הארץ, אתר דה מרקר, אתר TIMEOUT ועוד רבים וטובים. בחירת האתרים בהם יופיעו כתבות התוכן השיווקיות שלכם, חייבת להיעשות בהתאם לסוג ואופי התוכן והתאמתו לקהלי היעד הרלוונטיים לכם.
טיפ מספר 2 – צרו מספר כותרות חלופיות לכל כתבת תוכן שיווקי
בדומה לפלטפורמות שיווקיות אחרות ברשת, גם בפלטפורמות אאטובריין, היתרון השיווקי למפרסם בא לידי ביטוי לנוכח העובדה שניתן לתקן, לשנות או להתאים את הקמפיין בהתאם לצורך ובזמן אמת. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם ליצור מספר כותרות לכל כתבת תוכן שיווקי אותה אתם רוצים לקדם במסגרת קמפיין ממומן לצרכי קידום באאוטברין, ולבחון לאורך מספר שעות את תנועת הגולשים אשר הגיבו על כל כותרת כזו או אחרת, וכמובן, להישאר עם הכותרת שהובילה למספר גדול יותר של הקלקות על הכתבה. כאשר יוצרים כותרות לכתבות תוכן שיווקי חייבים להבריק בכותרת שתגרום לכמה שיותר גולשים ללחוץ על הכתבה וזאת מבלי לאבד את הקשר בין הכותרת לבין התוכן המופיע בכתבה.
טיפ מספר 3 – הקדישו זמן ומשאבים לצורך הכנת כתבת התוכן השיווקי
עוד לפני בחירת הכותרת ובחירת הקמפיין הנכון עבורכם באאוטבריין, אנו ממליצים לכם להקדיש את זמנכם והמשאבים העומדים לרשותכם לצורך הכנת הכתבה השיווקית. לצורך, כך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהם של כותבי תוכן מנוסים ומקצועיים העוסקים ומתמחים בנושא, ולהעביר אליהם את הבריף המדויק בנוגע לתוכן השיווקי אותו אתם מעוניינים לייצר. לצורך הכנת הבריף, חשוב שתדעו להגדיר בצורה הברורה ביותר את נושא הכתבה ולהגדיר לאיזה קהלי יעד אתם מכוונים אותה. כמו כן, חשוב להקדיש זמן לצרכי שכלול הכתבה ולבדוק היטב את נושא ההנעה לפעולה מתוך הכתבה אל האתר אותו אתם רוצים לקדם באמצעות לינקים בגוף הכתבה.
טיפ מספר 4 – תמונה אחת שווה אלף מילים של תוכן שיווקי
תמונות המופיעות בגוף הכתבה ו/או מלוות את הכותרות האמורה להניע לפעולה ראשונית ללחיצה על הקישור לצורך פתיחת הכתבה, חשוב שיהיו תמונות ייחודיות ומקוריות התואמות את תוכן הכתבה. גם כאן, בדומה לכתיבת הכתבה, חשוב להקדיש זמן ומשאבים לצורך איתור התמונות הנכונות ובמידת הצורך לרכוש תמונות ממאגרי תמונות ברשת או לשכור את שירותיו של מאייר/צלם לצורך יצירת התמונה הכי מושכת שאפשר.
טיפ מספר 5 – אל תוותרו על שירותיה של חברת קידום אתרים
בדומה לכל תהליך קידום אתרים אחר ברשת, גם קמפיין קידום באאוטבריין מומלץ ליישם באמצעות שירות ייעודי לצורך כל המוצע לכם על ידי כל חברת קידום אתרים מובילה בתחומה. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי כתיבת תוכן ברמה השיווקית המקצועית הגבוהה ביותר, תוכלו להבטיח לעצמכם תכנון מיטבי של הקמפיין בהתאם למטרות השונות אותן תרצו להשיג ותוכלו להבטיח לעצמכם יותר תנועת גולשים מגוף הכתבה אל האתר אותו אתם מעוניינים לקדם.