אחרי שהשקעתם בבניית אתר ובעיצובו, קיימת חשיבות גבוהה לדאוג שהאתר יענה על מטרתו העיקרית – למשוך גולשים. בכדי להשיג את המטרה, חשוב להכניס לתמונה חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה. קידום אתרים יכול להתבצע ב-2 דרכים: הדרך הראשונה היא קידום אורגני – המהווה למעשה דרך “טבעית” בה נוקטים בפעולות שונות על מנת להוביל את האתר לתוצאות עליונות במילות המפתח הרלוונטיות. הדרך השנייה היא קידום ממומן – מדובר למעשה בכלי הפרסומי של גודל באמצעותו ניתן להוביל אתרים למקומות גבוהים באופן מידי, וזאת בתמורה לתשלום כספי מסוים עבור כל הקלקה על המודעה. לכל אחת מהשיטות יש את היתרונות שלה ולכן, קיימת חשיבות גבוהה להכיר לעומק כל אחת מהן ולקבל החלטות נבונות לגבי השליטה הנכונה.
ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן
כאמור, יש לא מעט הבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן. כך יוצא כי קידום ממומן מתייחס למספר שיטות שונות באמצעותן ניתן לקדם אתרים או מסרים בתשלום – זה יכול להיות באמצעות קידום ממומן בגוגל, קידום פוסטים ברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב ועוד.. יש לא מעט יתרונות לקידום הממומן ובין היתר, העובדה שניתן לקדם את האתר במילות המפתח הרלוונטיות ולהשיג את המטרה באופן מידי. יתרונות נוספים באים לידי ביטוי בעובדה שקיימת אפשרות למדוד תוצאות ובמידת הצורך לבצע פעולות שונות בזמן אמת וזאת על מנת להפוך את הפרסום ליעיל יותר. כאמור, יש לקחת בחשבון שקידום ממומן כרוך בתשלום, כאשר יש לשלם כאמור, סכום כסף ידוע מראש עבור כל הקלקה על המודעה (יחד עם זאת, יש אפשרות לשלוט בגובה התקציב אשר יוקצה עבור המטרה). קידום אתרים אורגני לעומת זאת, הוא קידום אשר מתבצע באופן טבעי. הליך קידום אתרים אורגני הוא הליך המצריך סבלנות, מכיוון שיכול לחלוף לא מעט זמן עד שניתן יהיה להבחין בתוצאות התהליך. יחד עם זאת, מדובר בהשקעה אשר במידה והיא מתבצעת על ידי חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה היא עשויה להשתלם לטווח הארוך. זאת מכיוון שתוצאות אורגניות נתפסות כיותר איכותיות ומושכות על ידי הגולשים וניתן ליהנות מהן לאורך תקופת זמן ארוכה. מעבר לכך, בניגוד לקידום ממומן בקידום אורגני אין צורך לשלם לגוגל עבור כל הקלקה.
למה נכון ומומלץ לשלב בין 2 הפלטפורמות?
נתונים מראים שלא מעט בעלי אתרים מוצאים את עצמם מתלבטים בין קידום אורגני לשירות של קידום ממומן, כאשר לכל אחת מהשיטות יש כאמור את היתרונות שלה. באופן כללי ההמלצה היא לשלב בין 2 השיטות גם יחד – וזאת על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק. מכיוון שעד שרואים תוצאות בהליך קידום אורגני יכול לחלוף זמן רב (ברוב המקרים מדובר בפרק זמן של מספר חודשים) כך שעד שניתן יהיה להבחין בתוצאות כדאי ומומלץ להסתייע בקידום הממומן. זאת על מנת להתברג במקומות גבוהים באופן מידי ולהתחיל ליהנות מכניסות לאתר. יש לקחת בחשבון שקיימת אפשרות לסיים קמפיין ממומן בכל זמן נתון – כך שברגע שרואים תוצאות מהקידום האורגני או מבקשים לסיים את הקמפיין מכל סיבה אחרת, ניתן יהיה לעשות זאת בהליך פשוט אשר כרוך בלחיצה על מספר מקשים. כאמור, שילוב נכון בין 2 הפלטפורמות, יאפשר ליהנות מהתוצאות המיטביות – וזאת כמובן, המטרה אשר משותפת לכל מי שמעוניין לקדם אתר בגוגל.
בחירה בחברה המתאימה
בכדי למצות את מלוא התועלות של קידום אתרים וליהנות מהתאמה מלאה של הקידום לכל הצרכים והמטרות של העסק, כמו גם לגובה התקציב אשר יוקצה למטרה – ההמלצה היא להכניס לתמונה חברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה הן בקידום אתרים אורגני והן בקידום ממומן. נציג מקצועי מטעם חברה שכזאת יוכל לשבת אתכם, להקשיב למלוא הדרישות, הצרכים והציפיות ובהתבסס על כך לבנות לכם תוכנית מסודרת, אשר יכולה לשלב בתוכה הן קידום ממומן והן קידום אורגני (כמובן, בהתאם לתקציב, לצרכי העסק ולדרישות הפרטניות שלכם). כמובן, שלא מספיק לבחור בחברה המתמחה בקידום ב-2 הפלטפורמות, יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית, מנוסה, המקפידה על תודעת שירות גבוהה ונחשבת לבעלת שם ומוניטין בתחומה – מה שיכול להסב לכם הרבה שקט נפשי בידיעה שהיא תוביל אתכם את התוצאות המיטביות מהליך הקידום.