רוצים לשפר את תוצאות הדירוג של האתר בגוגל? זה הזמן לדעת הכול על תהליך קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל היא שיטת קידום אתרים מקצועית המיושמת על ידי חברות קידום שונות העוסקות ומתמחות בנושא. שיטה זו מבוססת על פעולות שונות המיושמות בתוך דפי האתר (ON PAGE) ומחוץ לדפי האתר (OFF PAGE), כאשר כל אחת מהפעולות נועדה לצרכי התחקות אחר האופן בו האלגוריתם של גוגל מסווג ומדרג את האתרים השונים תחת מילות וביטוי חיפוש המופנים על ידי הגולשים למנוע החיפוש של גוגל.
כאשר מדברים של תהליך קידום אתרים מקצועי מדברים למעשה על תהליך עבודה מורכב ומתמשך במסגרתו מושם דגש מקצועי על רשימה ארוכה של פרמטרים שכל אחד מהם יכול לסייע לדירוג טוב יותר של האתר בדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל, תחת כל מילת מפתח או ביטוי מפתח רלוונטי לתחום עיסוקו של האתר המקודם.
ג’יו מדיה חברת קידום אתרים ריכזה עבורכם רשימה של עשרת הפרמטרים המרכזיים העומדים מאחורי כל תהליך קידום מקצועי בגוגל בשיטת הקידום האורגני.
- מבנה האתר – האלגוריתם של גוגל מעדיף אתרים ידידותיים לגולש ואתרים בעלי מבנה ידידותי לגולש זוכים לדירוגים טובים יותר. כפועל יוצא מכך, חשוב לשים דגש על מבנה האתר, היררכיית דפי האתר ונראות האתר ברמה העיצובית.
- התאמה רספונסיבית – נכון להיום, למעלה מ-50% מפעולות הגלישה ברשת האינטרנט מתבצעות דרך סביבת המובייל, ולכן, קיימת חשיבות רבה להתאמה רספונסיבית של האתר המיועד לתהליך של קידום אתרים מקצועי לכל סביבת גלישה ולכל גודל מסך.
- איכויות התוכן ורלוונטיות – פרמטר מרכזי עליו מושם דגש על ידי האלגוריתם של גוגל הוא נושא תוכן האתר ורלוונטיות התוכן למילות החיפוש, ולכן, קיימת חשיבות רבה גם לקיומו של מחקר מילות מפתח וגם ליצירת עולם תוכן עשיר ומעניין בתחום העיסוק המרכזי של האתר המיועד לקידום.
- מהירות טעינת דפי האתר – אף אחד מאיתנו לא אוהב אתרים מסורבלים בהם דפי האתר עולים באיטיות, ולכן, חשוב לבדוק את מהירות טעינת דפי האתר ובמידת הצורך לפעול להאצת המהירות באמצעים כאלו ואחרים.
- אבטחת האתר – נושא אבטחת האתר מהווה פרמטר מרכזי בכל תהליך קידום במנוע החיפוש של גוגל וזאת לנוכח החשיבות שגוגל מייחסת לנושא אבטחת אתרים. לפיכך, קיימת חשיבות רבה לעדכון האבטחה בהתאם לדרישות המקדימות של גוגל.
- דינמיות של דפי התוכן באתר – במהשך לנושא התוכן, חשוב לציין שהרובוטים של גוגל מייחסים חשיבות רבה לנושא הדינמיות והעדכונים הנערכים בתכני האתר לצורך קביעת דירוגו במנוע החיפוש. מעבר לכך, אתרים דינמיים זוכים לטארפיק (תנועת גולשים) גבוה יותר מכיוון שהם מציעים לקהל הגולשים עדכונים שוטפים בתכנים אליהם הם נחשפו בעבר. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לעשות שימוש במערכת לניהול תוכן המאפשרת לכם לבצע מגוון רחב של עדכונים בתכני האתר בכל רגע נתון.
- מערך קישורים – עד לפני מספר שנים הייתה חשיבות רבה למספר האתרים המפנים באמצעות קישורים (לינקים) לאתר המקודם. בשנים האחרונות, גוגל פחות מתייחסת להיקף הקישורים הנכנסים והיוצאים מהאתר והיא שמה דגש על איכויתיו של האתר המקשר, ולכן, בכל קידום אתרים מקצועי חייב להיות מושם דגש על הפעלת מערך קישורים נכנסים מאתרים איכותיים בתחומם, כאשר האיכות היא זו שקובעת ולא הכמות.
- אינטראקטיביות – אתרי אינטרנט בהם מוטמעים פיצ’רים שונים המסייעים לאינטראטקיביות מול הגולשים, זוכים לדירוגים טובים יותר במנוע החיפוש של גוגל וחשוב להתייחס לכך כאשר אתם רוצים לקדם את האתר הבית.
- נוכחות האתר ברחבי הרשת – אתרי אינטרנט בעל נוכחות דיגיטלית זוכים לדירוגים טובים יותר במנוע החיפוש של גוגל, ולכן, מעבר לפעולות קידום אורגני בגוגל חשוב לבצע פעולות נוספות בתחום השיווק הדיגיטלי אשר יגבירו את נוכחות האתר ברחבי הרשת.
ונקודה אחרונה – זהותה של חברת הקידום
קידום אתרים מקצועי בגוגל יכול להיעשות אך ורק על ידי חברת קידום אתרים מובילה בתחומה שמאחוריה ניסיון מוכח בהליכי קידום של סוגי האתרים אותם אתם מעוניינים לקדם. באמצעות חברת קידום מובילה, תוכלו להבטיח לעצמכם הליך קידום מקצועי במסגרתו מושם דגש על כל אחת מהנקודות המופיעות לעיל.