קידום אתרים מקצועי – החשיבות של תהליך זה

קידום אתרים הוא אחד מאמצעי השיווק הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט, וככזה, הוא מחייב אתכם לתהליך קידום מקצועי המיושם על ידי חברת קידום אתרים מובילה בתחומה. כאשר מדבר על תחום קידום האתרים ברשת האינטרנט, מדברים ברוב המקרים על קידום אתרים מקצועי במנוע החיפוש של גוגל, כאשר שתי האפשרויות המרכזיות העומדות לרשותכם לצורך כך הן: קידום אורגני בגוגל (SEO) או בשיטת הקידום הממומן בגוגל (PPC). ברוב המקרים, מומלץ לשלב בין שתי השיטות במקביל וליהנות, דבר העשוי להגדיל את תנועת הגולשים לאתר המקודם בכ-25% בממוצע.

קידום אתרים בגוגל – לאיזה סוגי אתרים הוא מומלץ?

במנוע החיפוש של גוגל עושים שימוש למעלה מ-80% מגולשי הרשת, כאשר 50% מפעולות הגלישה ברשת הן פועל יוצא של פעולת חיפוש כזו או אחרת בגוגל. לפיכך, קידום אתרים מקצועי בגוגל מומלץ לכל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם, ואין זה משנה אם מדובר באתר תדמית, אתר מכירות או כל סוג אחר של אתר.

מה הם הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על יכולות הקידום בגוגל?

כל תהליך של קידום אורגני בגוגל נועד להתחקות אחר האופן בו הרובוטים של גוגל עובדים, ובתוך כך, להעלות את הדירוג של האתר המיועד ולמקם אותו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש תחת מילות המפתח הרלוונטיות לתחום עיסוקו של האתר. אף על פי שהאופן בו האלגוריתמים של גוגל פועלים הוא אחד מהסודות הגדולים ביותר בתעשיית האינטרנט, ישנם מספר מאפיינים המסייעים לאנשי הקידום להבין כיצד “המוח” של גוגל עובד ומה הוא מבקש לראות באתרים השונים על מנת לדרג אותם במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש. מאפיינים אלו כוללים בין היתר את זמן טעינת דפי האתר, את איכויות התוכן באתר המקודם והערך המוסף אותו מעניק התוכן לקהל הגולשים הרלוונטי, את רמת האבטחה של האתר, את ההתאמה של האתר לסביבת הגלישה במובייל ומאפיינים נוספים שכל אחד מהם הוא בעל השפעה ניכרת על יכולות קידום האתר בגוגל.

כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת קידום אתרים למטרות קידום אתרים מקצועי בגוגל, חשוב להתייחס לאופן בו החברה יודעת להתחקות ולעקוב מקרוב אחר האופן בו הרובוטים של גוגל עובדים וחושבים, וזאת בהתאם לתוצאות הדירוג אותן משיגה חברת הקידום לקהל לקוחותיה. ככל שדירוג האתרים של לקוחות החברה ממוקמים במקומות טובים יותר תחת מילות חיפוש הרלוונטיות לגביהן, כך הדבר מעיד על הרמה המקצועית של שירותי החברה. כמו כן, חשוב לציין את העובדה שחברות קידום אתרים עוסקות ומתמחות גם במתן שירותים לצרכי קידום אורגני בגוגל וגם לצרכי קידום ממומן בגוגל, כאשר השילוב בין השניים, כפי שציינו לעיל, נחשב לשיטה המומלצת ביותר למיטוב תוצאות הקידום והגברת תנועת הגולשים לאתר המקודם.

מה הן הסיבות המרכזיות לקידום אורגני וממומן בגוגל?

חשיבותו של תהליך קידום אתרים מקצועי בגוגל, נובעת בין היתר לנוכח כל אחת מהסיבות הבאות:

  • מנוע החיפוש של גוגל הוא אתר האינטרנט הגדול ביותר בעולם עם מספר הגולשים הגדול ביותר מדי יום
  • בכל יום נרשמות בגוגל למעלה מ-3 מיליארד בקשות לחיפוש תוכן כזה או אחר ברשת האינטרנט
  • למעלה ממחצית מפעולות הגלישה ברשת הן פועל יוצא של פעולות חיפוש בגוגל
  • למעלה מ-20% מפעולות ההמרה באתרים השונים ברשת מתבצעות על ידי גולשים אשר הופנו לאתר באמצעות גוגל

וכמובן, הסיבה המרכזית: אם אתם לא שם אתם לא באמת קיימים! נכון להיום, תחום השיווק הדיגיטלי מבוסס ברובו על תהליכי קידום אתרים מקצועי בגוגל, כאשר פעולות הקידום תומכות בכל מהלך שיווקי כזה או אחר אותו תיישמו ברשת האינטרנט.

מה חשוב לבדוק כאשר שוכרים את שירותיה של חברת קידום אתרים?

על מנת להבטיח לעצמכם תהליך קידום אתרים סופר מקצועי ואיכותי בגוגל, גם במסגרת קידום ממומן וגם במסגרת קידום אורגני, חשוב ומומלץ לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה בעלת ניסיון מעשי מוכח בכל הנוגע למיטוב דירוגי מיקום בגוגל עבור לקוחותיה. לפיכך, אנו ממליצים לכם לבדוק איזה סוגי לקוחות החברה מקדמת ולבצע בדיקה יזומה מטעמכם בכל הנוגע לדירוג תוצאות החיפוש של החברות השונות אותן היא מקדמת, תחת מילות החיפוש הרלוונטיות לתחום עיסוקן.

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן