קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

התאמה למנועי חיפוש.

קידום אתרים אורגני- Search Engine Optimization-SEO הנו תהליך של התאמת האתר למנועי החיפוש. זהו קידום אתרים לטווח ארוך אשר מתבצע ע”י איש קידום אתרים ממשרד או סוכנות פרסום דיגיטלית מקצועית. מדובר על תהליך של קידום האתר בגוגל בשיטה אורגנית. 

קידום אתרים אורגני מתאים לבעלי עסקים או חברות, אשר יודעים להגדיר את המטרות או היעדים שלהם. שרוצים להקים לעסק שלהם אתר  חזק ומקצועי מכל היבט- הן טכנולוגית והן ויזואלית. אתר אשר יתאים לקריטריונים ולפרמטרים של קידום אורגני בגוגל.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך המציב יעדים ומטרות לטווח רחוק. כל הפעולות הנעשות במסגרת הקידום, נועדו לבסס, לחזק ולתמוך באתר לאורך זמן. התוצאות אינן מידיות כמו בקידום אתרים ממומן (קמפיין בגוגל), אבל קידום אורגני איכותי שנעשה ע”י משרד או סוכנות פרסום דיגיטלית אמינה ומקצועית, יגרום לכך שיום אחד (והיום הזה לא כזה רחוק) אתר הלקוח יגיע בכמה ביטויים ומילות מפתח חשובים לעמוד הראשון בגוגל ואף למקום הראשון.

כלל ראשון בקידום אתרים אורגני - לגלות סבלנות

תהליך זה תהליך, ואי אפשר לקצר אותו כי זה עלול לפגוע בתהליך. ככה זה בקידום אורגני. מדובר על עבודה סיזיפית יום-יומית של איש קידום אתרים אורגני, אשר מבצע פעולות שונות כדי להתאים את האתר לקריטריונים של גוגל ואלה משתנים חדשות לבקרים. הוא צריך להיות כל הזמן עם היד על גוגל, על האתר ולהקפיד לבצע פעולות חשובות ברמה יום-יומית שגורמות לגוגל להסיק כי מדובר באתר מעודכן ומבוסס ובהתאם לכך- הוא ידורג בדפי התוצאות שלו.

קידום אתרים אורגני דורש סבלנות רבה מהלקוחות. אין פה בום טראח. מדובר על תהליך, ומי שמבין את זה מרוויח. זוהי השקעה לטווח ארוך, אבל היא משתלמת. כבר אחרי שלושה חודשים של קידום אורגני תוכלו לראות תוצאות בקידום ואיש המקצוע יוכל להציג לכם דוחות על קצב התקדמות האתר שלכם, מיהם המתחרים שלכם? וגם יסביר לכם מה הפעולות הננקטות לקידום האתר.

קידום אורגני באמצעות הפצת תכנים

קידום אתרים

קידום אורגני נעשה באמצעות הפצת תכנים של האתר. אלה מופיעים בפורטלים ואתרים שונים, וככל שהם יותר נחשבים, כך האתר ייחשב כאתר אמין ומקצועי. התכנים חייבים להיות מנוסחים ברמה גבוהה ובעלי ערך מוסף ומידע עדכני עבור הגולשים לאתר. באמצעות התכנים יוצר תהליך קידום אתרים אורגני רשת קישורים היוצאים ונכנסים לאתר וככל שהם יהיו מאתרים בעלי סמכות, כך האתר עצמו יהיה חזק. קישורים פנימיים תומכים בעמודים באתר בו הם מוצגים ויוצרים דינמיקה חיובית בין דפי האתר עצמו . קישורים חיצוניים מוסיפים למקוריות ולאמינות של האתר ומושכים טראפיק של גולשים לאתר שלכם. הם לוחצים על הלינק, מגיעים לאתר שלכם וייתכן שאף יהפכו ללקוחות. קישורים חיצוניים מהווים מעין המלצה על אתר, וגוגל מתייחסת מאוד לאיכות שלהם בדירוג אתרים בעלי קישורים איכותיים חזקים.

מה עושה מקדם אתרים אורגני?

לגוגל יש כ-200 פרמטרים שונים לפיהם הוא מעניק ציונים לאתרים ומקדם אותם בהתאם. קידום אתרים אורגני – פועל לבצע אופטימיזציה של האתר בהתאם לדרישות של גוגל. הוא השליט הבלתי מעורער של הרשת, וזה שקובע את הדירוג שלכם בתוצאות שהוא מעלה. הוא עושה זאת לפי פרמטרים שונים כמו רמת הטכנולוגיה של האתר, מהירות הטעינה. חוויית משתמש ועוד. הוא גם מנתח התנהגות של גולשים ולהסיק אם הם מוצאים עיין בתכנים באתר. שהייה קצרה מדי או נטישה מעידים על אתר רדוד בעל תוכן דל.

קידום אתרים אורגני מתחיל מקידום דפים באתר, שיפור תיאורים וכותרות של דפים, שיפור טכנולוגי של טעינת האתר, הקפדה על היררכיה נכונה והגיונית של התכנים, התאמת האתר למובייל ולדפדפנים נוספים. מפת אתר תקינה, שיפור קוד האתר ועוד. לכל הפרמטרים האלה גוגל מתייחס כאשר הוא מעניק ציונים לאתרים ומדרג אותם בהתאם. בנוסף מתבסס קידום אורגני על הפצת מאמרי תוכן ויצירת רשת קישורים פנימיים וחיצוניים בין האתר לאתרים אחרים ברשת. ככל שהקישורים יובילו או יכנסו מאתרים סמכותיים, רק האתר שלכם יהיה בעצמו יותר סמכותי וחזק.

קידום אתרים

גוגל אוהב אתרי וורדפרס עם קוד פתוח!

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן מאוד מומלצת לבניית אתרים, וכ-30% מהאתרים בעולם בנויים על הפלטפורמה שלה. היא מציעה הרבה מאוד תוספים המאפשרים לאיש הקידום האורגני, לבצע אופטימיזציה מושלמת על העמודים, לשפר את יחסי ההמרה של האתר, ולגרום לכך שהוא יתקדם בגוגל.אל תחסכו בבניית האתר שלכם, ככל שהוא יהיה חדשני ומותאם טכנולוגית ומבנית לקידום, כך הוא ידורג גבוה בגוגל.

כ-50% מהקידום האורגני קשור למבנה האתר עצמו. מדובר על שפת הקוד, מערכת הניהול עליו הוא מבוסס, עיצוב חדשני ומותאם לעסק ועוד. ידוע הוא כי יש אתרים ידידותיים לגוגל ויש פחות וידוע שהוא מחבב מאוד אתרי וורדפרס שההם בעלי קוד פתוח. כל אתר שאין לו מערכת ניהול תוכן מתאימה ל-SEO קידום אתרים עלול לתקוע את תהליך הקידום האורגני ולא להתקדם לשום מקום. למשל אתרים מיושנים, עם טכנולוגיה שכבר עבר זמנה, היררכיה לא נכונה של דפים, מבנה אתר מבלבל,  ממשק ניווט לא ידידותי, מידע לא רלבנטי, ללא  חוויית משתמש. הגולשים לא שוהים באתר הזה ונוטשים אותו מיד.

מחקר מילות מפתח

קריטי בקידום אורגני.

אנו יוצרים אינטראקציה עם רשת האינטרנט באמצעות מילים. זה מתחיל מכניסה לגוגל, בשורת החיפוש שלו נקליד את השאילתה שלנו. המילים והביטויים שנקליד נקראים “מילות מפתח” ובהתבסס עליהם, מעלה גוגל את תוצאות החיפוש. אם נקליד חברת קידום אתרים אורגני, יעלו אתרי חברות העוסקות בכך. אם נקליד קידום ממומן, הוא יעלה תוצאות של חברות אינטרנט שעושות קידום ממומן. זאת אומרת- אנחנו מבקשים מגוגל משהו והוא פועל בהתאם.

הדבר הראשון שעושה כל איש קידום אתרים אורגני, הוא ביצוע של מחקר מילות מפתח מתוכם נבחרים הביטויים והמילים הרלבנטיים לחיפוש האתר בשורת החיפוש בגוגל. 

המטרה העליונה של גוגל היא להעניק לגולשים את המידע הכי רלבנטי, עדכני וחדש. הוא יעלה את האתרים שיש בהם תכנים איכותיים אבל הוא מסתמך על עוד כמה פרמטרים חשובים כאשר הוא מעלה אתרים גבוה בתוצאות החיפוש. הוא יעלה אתרים שנטענים מהר, ידידותיים למשתמש. בעלי תכנים רלבנטיים לנושא האתר, שיש להם קישורים איכותיים וכאלה שנתפסים כאוטוריטה בתחומם.

 הוא בוחן את רמת הטכנולוגיה של האתר, האם הוא אתר שנטען מהר. הוא בודק את חווית המשתמש של האתר ועוד. כל אלה יחד משוקללים אצלו לציונים ובהתאם לדירוג בתוצאות החיפוש.

שאלות נפוצות

קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיה שיווקית לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) המשתמשת בקישורים טבעיים ונכנסים כדי לשפר את הדירוג. אסטרטגיית ה-SEO האורגני מבוססת על הרעיון שמנועי חיפוש ידרגו אתר גבוה יותר כאשר יש בו יותר תוכן איכותי ורלוונטי. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה והלידים עבור העסק שלך. ניתן להשיג קידום אתרים אורגני בכמה שלבים: יצירת תוכן ברמה גבוהה לאתר שלך, ביצוע אופטימיזציה לאתר שלך עם מילות מפתח, קידום התוכן שלך באמצעות מדיה חברתית וערוצים אחרים, קבלת קישורים מאתרים אחרים

קידום אתרים אורגני הוא הצורה האמיתית והמקורית של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו סוג של אופטימיזציה שאינה משתמשת בשום פרסום בתשלום, אלא מסתמכת על הדירוג הטבעי של אתר אינטרנט גבוה בדף התוצאות של מנוע החיפוש. היתרון העיקרי של קידום אתרים אורגני הוא שאין לו מגבלות תקציב, מה שאומר שניתן להשתמש בקידום אתרים אורגני כל זמן שרוצים מבלי לגרור עלויות נוספות. היתרונות האחרים כוללים עלייה בתנועה לאתר שלכם, דירוג גבוה יותר לאתר שלכם ומעורבות טובה יותר של לקוחות.

קידום אתרים אורגני היא אסטרטגיה שיווקית המתמקדת בפיתוח וקידום דפי אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות של גוגל עבור חיפושים אורגניים. הוא אינו משתמש בשום צורה של פרסום ובמקום זאת מסתמך על הזרימה הטבעית של תנועה לאתר. הצעד הראשון ליישום קידום אתרים אורגני הוא ביצוע מחקר מילות מפתח. מחקר מילות המפתח יעזור לכם להבין מה קהל היעד שלך מחפש ואילו מילות מפתח פופולריות בתעשייה שלכם. עליכם גם לזהות את מילות המפתח בעלות כוונה מסחרית גבוהה כדי שתוכלו למקד את המאמצים שלכם במילות מפתח אלו.

ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על קידום האתר האורגני שלכם. נדון כאן על החשובים שבהם. מילות מפתח: למילות המפתח שאתה ממקד בתוכן שלכם תהיה השפעה עצומה על מידת הדירוג שלו. עליכם לבחור מילות מפתח פופולריות, אך לא תחרותיות מדי מכיוון שהן עלולות לא להביא את התוצאות הרצויות. הדרך הטובה ביותר למצוא את מילות המפתח הנכונות היא להשתמש בכלי מחקר מילות המפתח של גוגל ולראות מה הוא מציע. מדיה חברתית: מדיה חברתית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלכם ולקדם את התוכן שלכם בקנה מידה גדול. צריך לבחור פלטפורמות בחוכמה ולבצע אופטימיזציה שלהן לאפקטיביות מירבית – כמו בחירת האשטאגים לאינסטגרם או יצירת פוסטים בפייסבוק עם אפשרויות מיקוד ספציפיות. אופטימזיציה לאתר: חלק מהותי בתהליך קידום האתר הוא אופטימזיציה לדפי האתר השונים, כותרת עמוד, תיאור עמוד, טקסט חלופי לתמונות, כותרות בעמוד ועוד. קישורים לאתר: כיום, קישורים לאתר חשובים במיוחד, קישורים בתוך האתר מעמוד המאמרים לעמודי המפתח ובנוסף קישורים מאתרים רלוונטים עם סמכות המקשרים לאתר שלכם.

אופטימיזציית אתרים היא תהליך המסייע לבעלי אתרים לשפר את הנראות של האתר שלהם במנועי החיפוש ובכך להגדיל את התנועה. תהליך אופטימיזציה של אתרים כולל טכניקות אופטימיזציה בעמוד ומחוץ לדף. אופטימיזציה בעמוד כוללת אופטימיזציה של מבנה האתר, התוכן, התמונות, הסרטונים ושאר האלמנטים באתר. אופטימיזציה מחוץ לדף כוללת שיפור הקישורים הנכנסים לאתר שלך, נוכחות במדיה חברתית וקישורים מאתרים אחרים. שילוב של אופטימיזציה של מדיה חברתית ואופטימיזציה מחוץ לדף אופטימיזציה של מדיה חברתית כוללת הגדלת עוקבים, הצטרפות לקבוצות פייסבוק פופולריות ויצירת אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית. האסטרטגיות לאופטימיזציה מחוץ לדף כוללות שיפור הקישורים הנכנסים לאתר שלך, נוכחות במדיה חברתית וקישורים מאתרים אחרים.

תוכן הוא היבט מרכזי בכל אתר אינטרנט. אתר יכול להיות אסתטי, יפה ורספונסיבי , אבל אם אין בו תוכן, אז הוא לא יצליח. התוכן הוא מה שמביא מבקרים לאתר, וזה מה שגורם להם לחזור לעוד. כותי תוכן הם אלו שמספקים תוכן לרוב האתרים, והם אלו שצריכים לייצר כל הזמן תוכן חדש כדי שהאתר יישאר רענן ורלוונטי. אנחנו עובדים עם כותבי תוכן מקצועיים כדי לייצר את התוכן הטוב ביותר לכל אתר.

קידום אתרים טכני הוא תת-קבוצה של קידום אתרים המתמקד בהיבטים הטכניים של האתר. זה כרוך ביצירת אתר מותאם למנועי חיפוש ולאחר מכן בדיקתו כדי לוודא שהוא עומד בכל ההנחיות שלהם. זה לא כרוך באופטימיזציה של תוכן, אלא במקום זאת, התמקדות בדברים כמו מטא תגים, שיפור מהירות האתר וכמו כן עיצוב אתר המותאם יותר לקידום. בדומה לתוכן, קידום אתרים טכני נעשה מאחורי הקלעים מה שאומר שהוא אינו גלוי למשתמש אך הוא חלק מהותי בהליך קידום האתר

לוקח זמן להגיע לתוצאות הדרושות לנו מקידום אורגני. כל התהליך לוקח זמן והרבה סבלנות, אבל התוצאות שוות את זה.

דילוג לתוכן