קידום אורגני בגוגל – 10 דגשים מקצועיים

רוצים למקסם את יכולות הקידום האורגני שלכם בגוגל? לפניכם רשימה של עשרת הדברים בעלי ההשפעה על תוצאות הקידום

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך עבודה מקצועי, מאתגר ומתמשך, שמטרתו להתחקות אחר האופן בו הרובוטים של גוגל עובדים. תהליך זה מבוסס על מגוון רחב של פעולות המיושמות בתוך דפי האתר במסגרת מה שמכונה בשפה המקצועית ON PAGE ועל מגוון רחב של פעולות המיושמות מחוץ לאתר במסגרת מה שמכונה OFF PAGE. על מנת שגם אתם תוכלו למקסם את יכולות הקידום האורגני שלכם בגוגל, חשוב להתייחס לכל אחד מעשרת הנושאים המופיעים ברשימה שלפניכם:

  1. רלוונטיות האתר למילות החיפוש – כל תהליך של קידום אורגני בגוגל מבוסס ברובו על מילות חיפוש המפנות את הגולשים אל האתרים הרלוונטיים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לכך שעולמות התוכן באתר אותו אתם מעוניינים לקדם יהיו בעלי ערך מוסף למילות החיפוש אותן אתם מגדירים לצרכי הקידום.
  2. מהירות טעינת דפי האתר – אתרי אינטרנט איטיים זוכים לאחוזי נטישה גבוהים עוד לפני שהגולש התחיל לבצע בהם פעולות גלישה כאלו ואחרות, ולכן, על מנת למקסם את יכולות הקידום שלכם בגוגל, אנו ממליצים לכם להתייחס למהירות טעינת דפי האתר ולמקסם אותה ככל הניתן.
  3. התאמה רספונסיבית של האתר – בעידן בו כולנו גולשים באינטרנט דרך הטלפון החכם, אין כל סיבה שהאתר שלכם לא יהיה מותאם רספונסיבית לכל גודל מכשיר, ולכן, כחלק מפעולות ה-ON PAGE קיימת חשיבות רבה להתאמה רספונסיבית של כל דפי האתר המוקדם.
  4. רמת האבטחה של האתר – נכון להיום, מנוע החיפוש של גוגל מייחס חשיבות רבה לאבטחת המידע של האתרים אותם הוא מציג בפני הגולשים בתוצאות החיפוש, ולכן, חשוב להתייחס לרמת האבטחה של האתר אותו אתם מעניינים לקדם.
  5. נראות האתר – אתרי אינטרנט ידידותיים בעלי ממשק גלישה נוח וידידותי, זוכים ליותר תנועת גולשים ולמינימום נטישות במהלך ביצוע פעולות גלישה. כמו כן, חשוב לציין שהרובוטים של גוגל מייחסים חשיבות רבה למבנה האתר והיררכיית הדפים בו, ולכן, חשוב להתייחס לנושא כחלק מקדים לתהליך קידום אורגני בגוגל.
  6. עולם תוכן עשיר ודינמי – הרובוטים של גוגל מתוכנתים באופן כזה שהם שמים לב לתדירות של עולמות התוכן באתרים השונים, כאשר אתרים דינמיים עם עולם תוכן עשיר יותר, זוכים לדירוגים טובים יותר בתוצאות החיפוש תחת מילות המפתח הרלוונטיות, ולכן, חשוב להתייחס גם לאיכויות התוכן המופיע באתר המקודם וגם לתדירות השינויים והעדכונים של תכני האתר.
  7. נוכחות האתר ברשת – הקידום האורגני מהווה חלק אחד מתוך עולם שלם של מהלכי שיווק ופרסום אותם ניתן ליישם ברשת האינטרנט, כאשר הגברת הנוכחות שלכם ברשת תעניק ערך מוסף לתהליך הקידום האורגני ולהיפך, ולכן, קיימת חשיבות רבה להגברת הנוכחות שלכם ברשת במגוון רחב של אמצעים העומדים לרשותכם גם במנועי החיפוש, גם ברשתות החברתיות וגם באתרי תוכן ונישה הרלוונטיים לגביכם.
  8. איכות הקישורים הנכנסים לאתר – הפעלה של מערך קישורים נכנסים לאתר המקודם מהווה חלק בלתי נפרד מהפעולות המיושמות מחוץ לאתר (OFF PAGE), כאשר הרובוטים של גוגל מתייחסים בעיקר לזהות האתרים מהם מגיעים הקישורים השונים ולא לכמות הקישורים הנכנסים. לפיכך, מומלץ להתרכז באיכות ולא בכמות של האתרים השונים המקשרים לינקים לאתר אותו אתם רוצים לקדם.
  9. מחקר מקיף בתחום מילות מפתח – תחילתו של כל תהליך קידום אורגני בגוגל מבוסס על ממצאי מחקר מילות מפתח, ולכן, קיימת חשיבות רבה למחקר מקיף בנושא הכולל גם ביטויי זנב ארוך בני מספר מילים.

ונקודה עשירית וחשובה לא פחות מכל המופיע לעיל, היא בחירה נכונה של חברת קידום אתרים – אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם תהליך קידום מקצועי ואיכותי לאורך זמן, אנו ממליצים לכם להקדיש זמן לתהליך בחירת חברה לקידום אתרים ולבחור נכון בחברה מנוסה שתוצאות הקידום אותן היא מספקת ללקוחות שלה מדברים בעד עצמן. בחירה נכונה תאפשר גם לכם למקסם את יכולות הקידום שלכם בגוגל ולבסס את דירוגכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש תחת כל מילות המפתח וביטויי המפתח הרלוונטיים לתחום עיסוקו של האתר אותו אתם רוצים לקדם.

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן