5 שירותים מקצועיים הכרחיים של חברת קידום אתרים

שוכרים את שירותיה של חברת קידום אתרים ? זה הזמן להכיר את השירותים המקצועיים ההכרחיים אותם היא אמורה להעניק לכם בתהליך הקידום.

קידום אתרים הוא תהליך מקצועי המיועד בעיקר לצרכי קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל. תחום מקצועי זה מהווה חלק בלתי נפרד מתחום השיווק הדיגיטלי, והוא משלב בתוכו מגוון רחב של פעולות מקצועיות באמצעותן ניתן להשיג את מטרות הקידום. אם גם אתם עומדים לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים בזמן הקרוב, חשוב שתדעו מה הן הפעולות אותן היא אמורה ליישם על מנת להבטיח לכם תוצאות קידום מיטביות ומה הם השירותים המקצועיים המוצעים על ידי חברות הקידום המובילות.

פעולות קידום הכרחיות

כל תהליך מקצועי של קידום אתרים מבוסס על צמד פעולות SEO הכרחיות הידועות בשם: ON PAGE ו-OFF PAGE ובשתיהן מדובר במגוון רחב של פעולות המיושמות בתוך דפי האתר (ON PAGE) ומחוץ לדפי האתר (OFF PAGE). המטרה של כל אחת מהפעולות היא להתחקות אחר האלגוריתם של גוגל והאופן בו הוא בוחר לסווג אתרים ולקבוע את מיקומם ודירוגם במנוע החיפוש תחת כל מילת חיפוש או ביטוי חיפוש רלוונטיים לתחום עיסוקו של האתר.

בין פעולות ה-ON PAGE הנפוצות ביותר לצורך כך, תוכלו למצוא: שירותי אופטימיזציה לתוכן וקוד האתר, התאמה רספונסיבית של האתר למובייל, שדרוג מהירות טעינת האתר, הטמעת פיצ’רים שונים היכולים לסייע לתהליך הקידום (בעיקר במסגרת תהליך קידום של אתרי וורדפרס), וזאת לצד פעולות נוספות.

בין הפועלות המיושמות מחוץ לדפי האתר (OFF PAGE ), תוכלו למצוא: תפעול מערך קישורים יוצאים ונכנסים לאתר, תפעול מהלכי שיווק המגבירים את הנוכחות של האתר ברשת ופעולות נוספות שנועדו להגביר את תנועת הגולשים לאתר מחוץ למונע החיפוש.

על מנת לתפעל כל אחת מהפעולות הנ”ל באופן המיטבי ביותר, ובתוך כך, להבטיח לכם תהליך קידום תכליתי שמשיג את התוצאות הרצויות לאורך זמן, כל חברת קידום אתרים מובילה בתחומה, חייבת להתמחות בכל אחד מחמשת השירותים המקצועיים ההכרחיים ביותר לכל תהליך קידום.

  1. שירותי מחקר מילות מפתח  – תחום הקידום האורגני והקידום הממומן בגוגל, מבוסס ברובו מילות מפתח בהן הגולשים עושים שימוש לצרכי חיפוש עסקים ושירותים שונים הנחוצים להם. כפועל יוצא מכך, כל תהליך קידום מקצועי חייב להתחיל במחקר מילות מפתח/ביטוי מפתח, באמצעותו ניתן לבדוק מה הן המילים ומה הם הביטויים בהם הגולשים עושים שימוש על מנת לאתר עסקים ואתרים בתחום הרלוונטי בו עוסק האתר המיועד לקידום.
  2. התמחות מקצועית בתחום ה-PPC לצד שירותי ה-SEO – כל תהליך קידום אתרים בגוגל המשלב בין קידום אורגני (SEO) לבין קידום ממומן (PPC) זוכה לתוצאות קידום טובות יותר לאורך זמן גם באורגני וגם בממומן, ולכן, מומלץ שחברת הקידום אותה אתם שוכרים למטרות קידום האתר בגוגל, תתמחה בשני התחומים הנ”ל באמצעות מחלקות שירות מקצועיות הפועלות בה.
  3. שירותי אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר – על מנת להתאים את מבנה האתר לצרכי הקידום האורגני והממומן בגוגל, מומלץ לבצע מגוון רחב של פעולות אופטימיזציה המהוות חלק בלתי נפרד מפעולות ה-ON PAGE. לצורך כך, חשוב לבדוק את רמת המקצועיות של חברת הקידום בתהליכי אופטימיזציה לקוד האתר, לתגיות המטא וליתר האלמנטים העשויים להשפיע על תהליך הקידום, לרבות, התאמה רספונסיבית של האתר, מהירות טעינת דפי האתר, המבנה ההיררכי של דפי האתר ואופן האינדקוס שלהם על ידי האלגוריתם של גוגל וכדומה.
  4. שירותי קריאייטיב ותוכן – במסגרת כל תהליך קידום, חייב להיות מושם דגש מקצועי על איכויות התוכן המופיע באתר המיועד לקידום, וזאת לצרכי הגברת הרלוונטיות של האתר לקהל היעד הרלוונטי. לצורך כך, חברת קידום אתרים מעמידה לרשותכם מגוון רחב של פתרונות שירות בתחום הקריאייטיב והתוכן, החל מעיצוב מחדש של מבנה האתר ודפי האתר, דרך שדרוג עולמות התוכן באתר ועד יצירת קמפיינים ממומנים בגוגל האמורים לתמוך בתהליך הקידום האורגני או לעמוד בפני עצמם כקמפיינים ממומנים
  5. שירותי מעקב אחר פעילות המתחרים וניתוח ממצאים באופן דינמי – שירות מקצועי זה נועד לצרכי בחינת דרכי הפעולה מאחורי הקלעים למטרות קידום האתר והובלתו לתוצאות הדירוג הטובות ביותר בהתאם למטרות תהליך הקידום.

קראו גם על: חברה לקידום ממומן

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן