חברת קידום אורגני – 3 שיטות מומלצות לבחור את החברה המתאימה לכם

קידום אורגני היא אחת משיטות הקידום הנפוצות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, והיא מבוססת על יכולת התחקות אחר האלגוריתם של גוגל, וזאת בדרך לדירוג האתר המקודם בדף החיפוש הראשון תחת מילות חיפוש/ביטויים רלוונטיים לתחומי העיסוק של האתר. מכיוון שתחום זה, נחשב לאחד מתחומי השיווק הנפוצים ביותר, קיימת אינפלציה של נותני שירות (מקדמי אתרים), דבר המחייב אתכם לבחון היטב את היכולות המקצועיות של חברת הקידום שאת שירותיה אתם מעוניינים לשכור. לצורך כך, ריכזנו עבורכם 3 שיטות מומלצות לבחירת חברת קידום אורגני בגוגל.

  • בדיקה מקיפה בכל הנוגע לדירוג האתרים אותם מקדמת החברה

חברות קידום המספקות תוצאות הן בדרך כלל חברות המצליחות להוביל את האתרים אותם הן מקדמות לדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל, וזאת תחת מילות מפתח נפוצות, ולכן, כאשר אתם מתעניינים בשירותיה של חברת קידום אורגני, אנו ממליצים לכם לבדוק את זהות לקוחותיה ולאחר מכן לבצע פעולת חיפוש בגוגל אשר תחשוף בפניכם את רמת הדירוג של האתרים השונים.

  • היקף שירותי הקידום המוצעים לכם על ידי החברה

חברות קידום מובילות בתחום הקידום האורגני, מעמידות לרשות לקוחותיהן, מגוון רחב של שירותי קידום הכוללים בין היתר: שירותי מחקר לאיתור מילות מפתח רלוונטיות, שירותי אופטימיזציה להתאמת האתר לצרכי הקידום בגוגל, שירותי תוכן וקריאייטיב לצורך שדרוג שפת הפרסום – שיווק של האתר וזאת לצד שירותי קידום נוספים המבוססים על היכולות המקצועיות של החברה לבצע התחקות אחר האלגוריתם של גוגל. כפועל יוצא מכך, ככל שמדובר בחברות קידום המספקות לכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים לאורך תהליך הקידום, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים מקצועיות וטובות בדרך לקידום נכון וממוקד מטרות בגוגל.

  • פנייה יזומה מצדכם ללקוחות החברה בהווה ובעבר

על מנת לבחור חברת קידום אורגני, אנו ממליצים לכם לפנות באופן יזום ללקוחות החברה בהווה ובעבר, וזאת על מנת לקבל מהם חוות דעת בכל הנוגע לשביעות רצונם משירותיה של חברת הקידום. כאשר אתם פונים לאחד או יותר מלקוחות חברת הקידום, אנו ממליצים לכם להתמקד גם בהיבט המעשי בכל הנוגע לדירוג הלקוחות בגוגל וגם להיבטי השירות הנלווים לתהליך הקידום.

מתי תדרשו לחברת קידום אורגני?

קידום אורגני נחוץ לכל סוגי האתרים ברשת המעוניינים להוביל את אתריהם לדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל, וזאת לנוכח העובדה הפשוטה ש-80% מהגולשים בגוגל, לא מבצעים פעולת חיפוש בדף תוצאות החיפוש השני, אלא נעצרים בדף התוצאות הראשון. כפועל יוצא מכך, קיימת תחרות מוגברת על כל מילת מפתח/ביטוי מפתח בכל תחומי העיסוק, והדבר מחייב אתכם לשכור את שירותיה של חברת קידום אורגני שיודעת את העבודה מצד אחד ויודעת לספק תוצאות מצד שני. בחלק גדול מהמקרים, בעלי אתרים המקדמים את האתר שלכם באמצעות השיטה האורגנית בגוגל, נוהגים לעשות זאת גם בשיטת הקידום הממומן התומך בתהליכי הקידום האורגני, ומנתונים שונים עולה כי בעלי אתרים המשלבים בין הקידום הממומן לקידום האורגני בגוגל, זוכים לטרפאיק (תנועת גולשים) בסדר גודל של 25% יותר מבעלי אתרים הבוחרים בשיטת קידום אחת.

ממה מומלץ להיזהר כאשר בוחרים חברת קידום?

תחום השיווק הדיגיטלי בכלל ותחום הקידום האורגני בפרט, הם שני תחומי עיסוק מבוקשים על ידי מספר הולך וגדל של לקוחות, ולכן, ובדומה לכל תחום מקצועי אחר, גם בתחום הקידום האורגני תוכלו למצוא אנשי מקצוע מובילים לצד אנשי קידום בינוניים ומטה. לפיכך, אנו ממליצים לכם להיזהר מכל אותם אנשי קידום המבטיחים לכם הבטחות שכמעט בלתי ניתן לממש אותם, וביניהן הבטחה לכך שתופיעו בעמוד הראשון של גוגל תוך שבוע/חודש או כל פרק זמן לא סביר אחר. בנקודה זו, חשוב לציין שתחום הקידום האורגני בגוגל הוא תחום מקצועי המורכב ממגוון רחב של פעולות המיושמות בתוך ומחוץ לאתר, והתוצאות שלהן מגיעות לאורך זמן. כמו כן, חשוב ומומלץ להתרחק מכל חברת קידום אורגני העושה שימוש בשיטות קידום פסולות, דבר העשוי להוביל להרחקת האתר המקודם מדפי החיפוש של גוגל. כיצד תוכלו להימנע מכך? פשוט תקדישו זמן לכל אחת מהשיטות המומלצות לבחירת חברת קידום אורגני המופיעות לעיל, ובתוך כך, תוכלו להבטיח לעצמכם שירות מטעם חברת קידום מובילה בתחומה שיודעת לעשות את העבודה ולהביא לכם את התוצאות הרצויות.

מאמרים נוספים

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!

דילוג לתוכן