קידום ממומן היא שיטת קידום נפוצה במגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות ברשת האינטרנט, כאשר השיטה מבוססת על שני מודלים עיקריים של תשלום: תשלום לפי הקלקה (PPC) ותשלום לפי חשיפה. בשני המודלים כאחד, עומדים לרשות המפרסמים מגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי ביכולת להיחשף לקהלי המטרה הרלוונטיים לגביהם והאפשרויות השונות לתכנון תקציב הפרסום לאורך זמן. חברה לקידום ממומן העוסקת ומתמחה במתן שירותי קצה לקהל המפרסמים העושה שימוש בפלטפורמות שונות של קידום ממומן, מאפשרת לכל מפרסם/ת ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים שעליהם נרחיב בשורות שלפניכם.
פלטפורמות שיווקיות הפועלות בשיטת הקידום הממומן
כפי שציינו לעיל, ישנן לא מעט פלטפורמות שיווקיות ברשת האינטרנט בהן ניתן לפרסם ו/או לקדם אתרים בשיטת הקידום הממומן, וביניהן: קידום ממומן בגוגל באמצעות מערכת הפרסום ADWORDS, קידום ממומן בפייסבוק, קידום ממומן בטוויטר, קידום ממומן באינסטגרם, קידום ממומן ביוטיוב וקידום ממומן באמצעות פלטפורמות תוכן שיווקי דוגמת אאוטבריין וטאבולה. בכל אחת מהפלטפורמות, עומדות לרשות המפרסמים מגוון רחב של כלים אינטרטיים לצרכי תכנון הקמפיין, אך למיטוב תוצאות הקמפיין (בכל אחת מהפלטפורמות) מומלץ לשכור את שירותיה המקצועיים של חברה לקידום ממומן המאפשרת לכם להסתייע בידע המקצועי העומד לרשותה בתחום וממגוון רחב של שירותים מקצועיים.
סוגי השירותים המוצעים לכם על ידי חברות קידום המתמחות בקידום הממומן
חברות קידום אתרים העוסקות בשירותי קידום ממומן בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת בה ניתן לפרסום בשיטת הקידום הממומן, מאפשרות לכם להסתייע במגוון רחב של שירותים שכל אחד מהם נועד לייעל את קמפיין הקידום הממומן ולהוביל לתוצאות טובות יותר. שירותים אלו כוללים:
- בחירת הפלטפורמה הנכונה ביותר עבורכם – ההיצע ההולך וגדל של הפלטפורמות האינטרנטיות בהן ניתן לפרסם אתרים, מוצרים ושירותים שונים בשיטת הקידום הממומן, מחייבת בחירה נכונה של המקום בו תשקיעו את כספי הקמפיין הממומן שלכם, וזה אחד מהשירותים הבסיסיים המוצעים לכם על ידי כל חברה לקידום ממומן מובילה בתחומה, הבוחנת את הנושא בהתאם למטרות הקמפיין ופרמטרים נוספים.
- תכנון מיטבי של הקמפיין והמסגרת התקציבית – קידום ממומן בכל פלטפורמה מבוסס על מודל תשלום לפיו המפרסם נדרש לתשלום בהתאם לכמות ההקלקות על מודעת הפרסום ו/או בהתאם למספר החשיפות למודעת הפרסום. כפועל יוצא מכך, קיים הכרח בתכנון מיטבי של מסגרת התקציב העומדת לרשות המפרסם, וזה שירות מקצועי נוסף המוצע לכם על ידי חברות קידום מובילות בתחום הקידום הממומן.
- שירותי קריאייטיב לצורך תכנון הקמפיין – בכל קמפיין קידום ממומן בגוגל, בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת ברשת המאפשרת פעילות שיווקית – פרסומית בשיטת הקידום הממומן, נדרשים אי – אילו שירותי קריאייטיב המהווים חלק בלתי נפרד מהשירותים המוצעים לכם על ידי חברות קידום מובילות בתחום הקידום הממומן. שירותי הקריאטייב באים לידי ביטוי בעיצוב הקמפיין הממומן, כתיבת התכנים השיווקים המופיעים בקמפיין הממומן וכדומה.
- מחקר מילות מפתח לפני תהליכי קידום ממומן – קמפיינים ממומנים מבוססים בחלקם על מילות/ביטוי מפתח בהם קהל הגולשים עושה שימוש על מנת למצוא תכנים בנושא הרלוונטי. לצורך איתור מילות המפתח/ביטוי המפתח, חברות הקידום השונות מאפשרות לכם להסתייע במחקר מילות מפתח באמצעותו ניתן למקד ולייעל את הקמפיין הממומן.
- מעקב דינמי אחר תוצאות הקמפיין בזמן אמת – כל חברה לקידום ממומן עושה שימוש בכלי ניתוח מתמקדים לצורך בחינת תוצאות הקמפיין הממומן בזמן אמת ובכל רגע נתון. באמצעות שירות זה, ניתן לבצע אי – אילו תיקונים ושינויים במבנה הקמפיין ו/או תכניו, ובכך לשפר באופן מתמיד את תוצאות הקמפיין. בנוסף, שירותיה המקצועיים של חברה מובילה בתחום הקידום הממומן, כוללים מגוון רחב של שירותים נלווים לקמפיין הממומן, החל ממעקב אחר פעולות המתחרים הישירים שלכם, דרך שירותי קידום אורגני במנועי החיפוש ועד להגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת האינטרנט.
אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם קמפיין קידום ממומן יעיל וממוקד תוצאות, אנו ממליצים לכם לחפש חברת קידום אתרים מובילה המאפשרת לכם ליהנות מכל אחר מהשירותים המופיעים לעיל, וזאת לצד שירותים נוספים בתחום הקידום הממומן והאורגני ובתחום השיווק הדיגיטלי. בחירת החברה מומלץ שתעשה בהתאם לניסיון המקצועי העומד לרשותה בתחום ובהתאם להיקף השירותים המוצעים על ידה, וכמובן, בהתבסס על התוצאות אותן היא יודעת לספק לקהל הלקוחות שלה.