רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית בגוגל? מחפשים אחר שירותיה של חברת קידום מקצועית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על חשיבותו של הקידום האורגני בגוגל ועל הדרך הנכונה והבטוחה לבחירת חברה לקידום אורגני.
העובדה שלמעלה מ-80% מהגולשים ברשת האינטרנט עושים שימוש קבוע ויומיומי במנוע החיפוש של גוגל, הופכת את הקידום האורגני בגוגל לאחד מהאמצעים השיווקיים הנחוצים לכל בעלי האתרים המעוניינים לחשוף את האתר שלהם בפני קהל היעד הרלוונטי בכל רגע נתון, כאשר מאחורי הסיבות ההכרחיות לתהליך הקידום האורגני, תוכלו למצוא את הנתונים הסטטיסטיים הבאים:
- למעלה ממחצית מתנועת הגולשים ברשת האינטרנט היא פועל יוצא של פעולת חיפוש בגוגל
- למעלה מ-20% מפעולות ההמרה באתרי האינטרנט השונים ברחבי הרשת, מתבצעות על ידי גולשים אשר הופנו לאתר המיועד בעקבות פעולת חיפוש בגוגל
- קידום אורגני בגוגל מגדיל לאורך זמן את תנועת הגולשים באתר בלמעלה מ-25% מ-20% מפעולות ההמרה באתרי האינטרנט השונים ברחבי הרשת, מתבצעות על ידי גולשים אשר הופנו לאתר המיועד בעקבות פעולת חיפוש בגוגל
- מרבית הגולשים בוחרים להתייחס תחילה לתוצאות הקידום האורגניות בגוגל ולא לתוצאות הקידום הממומן
וזאת לצד יתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי בכל מהלך שיווק דיגיטלי אותו מבצעים בעלי האתר המקודם באופן אורגני בגוגל.
אם כך, כיצד מומלץ לבחור חברה לקידום אורגני?
חברה לקידום אורגני היא חברת קידום העוסקת ומתמחה במגוון רחב של שירותים לצרכי קידום אורגני בגוגל ומנועי חיפוש נוספים ברשת. יחד עם זאת, לאור הביקושים הגבוהים למיקומים הטובים ביותר במנוע החיפוש של גוגל, תחת כל מילת חיפוש או ביטוי חיפוש רלוונטי לאתר המקודם, קיימת “אינפלציה” בכל הנוגע להיקף נותני השירות וחברות הקידום הפועלות בתחום, ולכן, קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם בוחרים את זהותה של חברת הקידום. על מנת להבטיח לעצמכם את שירותיה של חברת קידום מקצועית, אנו ממליצים גם לכם להתייחס לכל אחד מההיבטים הבאים במסגרת תהליך הבחירה:
- ניסיון מקצועי – חברה לקידום אורגני חייבת להיות חברה מנוסה בעלת ניסיון מעשי בתהליכי קידום אורגני בגוגל. על מנת לבחור נכון בחברה המנוסה ביותר בתחום, אנו ממליצים לכם להתייחס לשני מרכיבים עיקריים, הראשון, הוותק המקצועי של החברה בתחום, והשני, דירוג לקוחות החברה במנוע החיפוש של גוגל בתוצאות האורגניות תחת מילות החיפוש הרלוונטיות לגביהן.
- היקף השירותים המקצועיים – חברות קידום מקצועיות מעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותים שכל אחד מהם נועד לתמוך בפעולות השונות הנדרשות לצרכי קידום אורגני, ולכן, כאשר אתם בוחרים חברת קידום למטרות קידום אורגני בגוגל, חשוב לבדוק תחילה את היקף השירותים המוצעים לכם במסגרת שירותי הקידום ולבדוק האם שירותים אלו מבוססים על מיומנויות מקצועיות של החברה או שהיא נעזרת בנותני שירות חיצוניים לצורך כך. ברוב המקרים, מומלץ לבחור בחברות קידום המעניקות לכם את כל סוגי השירותים הנחוצים למטרות קידום אורגני תחת קורת גג אחת.
- שירותי מחקר ואופטימיזציה– אחד מהשירותים ההכרחיים ביותר לצרכי קידום אורגני בגוגל הוא שירות מחקר המיועד למטרות אפיון צרכי הקידום ואיתור מילות המפתח/ביטוי המפתח הרלוונטיים לאתר המקודם. שירות הכרחי נוסף הוא שירות ייעודי למטרות אופטימיזציה של האתר המיועד לתהליך הקידום עצמו, או במילים אחרות, התאמת האתר לדרישות הבסיסיות של הרובוטים של גוגל.
- שקיפות מלאה מהרגע הראשון – בחירת חברה לקידום אורגני חשוב שתעשה בהתאם לרמת השקיפות אותה היא מעמידה לרשותכם מהרגע הראשון להתקשרות ביניכם, והדבר תלוי בהיקף הדו”חות אותן היא מתחייבת לספק לכם בכל הנוגע לפעולות הקידום המיושמות על ידה מתחילת הדרך ולאורך כל שלבי הקידום, ולכן, חשוב לבדוק את מדיניות החברה בנושא ואת מספר והיקף הדוחות אותם היא תעביר אליכם על בסיס קבוע לאורך כל שלבי ההתקשרות.
- תכנית עבודה ויעדים – קידום אורגני הוא תהליך עבודה מתמשך ומאתגר ותוצאותיו נקבעות בהתאם ליכולות המקצועיות של חברת הקידום והיקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם במסגרת התהליך. כפועל יוצא מכך, חשוב לשכור את שירותיהן של חברות קידום המעמידות לרשותכם תכנית עבודה מובנית מתחילת הדרך הכוללת בתוכה יעדים ברי השגה לטווח הקצר והארוך, כאשר מטרת התכנית היא לבסס את מיקומכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש האורגניות תחת מילות המפתח וביטוי המפתח הרלוונטיים ביותר בתחום עיסוקכם.